۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۵۶۴۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مدارس صدرا سنگری برای مقابله با هجمه های فرهنگی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقشه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم، گفت: مدارس صدرا سنگری برای مقابله با دسیسه های فرهنگی بوده و تربیت دانش آموزان در این مدارس بهترین فرصت برای خنثی سازی این هجمه ها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان مدرسه صدرا در شهرستان پلدختر، گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان انقلابی و گسترش ارزشهای انقلاب بین این قشر فعالیت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مدارس صدرا را جایگاهی ارزشمند برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: این مدارس سنگری برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن هستند.

وی با اشاره به تحصیل و تربیت دانش آموزان در رشته‌های معارف، افزود: فراگیری رشته علوم و معارف اسلامی دانش آموزان در این مدارس به صورت تخصصی فرصتی را فراهم کرده که دانش آموزان به صورت تخصصی این مباحث را فرا گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت دقت، نظم در تحصیل و هدفمند بودن تحصیل از سوی دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تأکید کرد و گفت: دانش آموزان باید از فرصتهایی که در اختیار دارند بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی صدرا نسبت به دیگر مدارس آموزش و پرورش از نظر علمی سرآمد هستند، اظهار داشت: دانش آموزان با توجه به انتخابی که در امر تحصیل در مدارس صدرا داشته اند، در ادامه تحصیل نیز همواره باید با علاقه و هدف مشخص در عرصه فراگیری دروس تلاش کنند.

حجت الاسلام مهدوی اخلاقمداری و ولایتمداری را از ویژگیهای مهم دانش آموزان مدارس صدرا عنوان کرد و گفت: این دانش آموزان باید الگوی علمی و اخلاقی دیگر مدارس باشند.

وی تربیت و پرورش دانش‌آموزان مبلغ دین و آشنا با معارف اسلامی را از دیگر اهداف راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری گفتمانهای دینی، نشستهای پرسش و پاسخ و سخنرانیها در مدارس، بیان داشت: از این نشستها و فرصتها باید به خوبی بهره مند شد./9459/203/ب2

ارسال نظرات