۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۵۶۸۶۶
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه:

ایجاد ناباوری نسبت به ارزشهای دینی از خدعه های دشمنان است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه ایجاد ناباوری نسبت به ارزشهای دینی از خدعه های دشمنان است، گفت: باورهای راستین و عمیق دینی جوانان را در میدان نبرد با شیاطین پیروز میدان می کند و حضور نسل جوان در میدانهای جهاد حق علیه باطل بیانگر این است که نقشه های شوم دشمنان خیالی باطل بیش نیست و هیچ گاه تحقق نخواهد یافت.
حجت الاسلام علی نصیری

حجت الاسلام علی نصیری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی صورت گرفت که سلطه گران بر دنیا مسلط شده و همه دولتهای زمان را به بند کشیده بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: ابرقدرتهای زمان به ویژه آمریکای جنایتکار به ملتهای مظلوم ستم کرده و منابع و ذخایر همه کشورهای منطقه را در دست گرفته بودند.

وی بیان داشت: تکیه بر باورهای دینی و  پشتوانه معنوی و روحی اسلام بود که بارقه امید را در دل کشورهای منطقه روشن کرد و روحی که به واسطه حیات سیاسی اسلام در کالبد این امت دمیده شد خودباوری و اقتدار را برای کشور و نظام رقم زد.

حجت الاسلام نصیری اظهار داشت: اکنون دشمنان به واسطه کینه و عداوت با ملت ایران نسل جوان را آماج حملات خود قرار داده و با مسموم ساختن فضای فرهنگی جامعه به دنبال ایجاد دلسردی نسبت به دین و ارزش های دینی در این نسل هستند.

این مسؤول یادآور شد: ایجاد ناباوری نسبت به ارزشهای دینی از خدعه های دشمنان است آنها مدعی هستند باورهای مذهبی تنها گمانی بیش نیست و عقاید و دلبستگی های دینی ریشه ای قابل اعتماد ندارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه تصریح کرد: باید هوشیار بود که مردم اصالت دینی خود را در سایه کینه توزی دشمنان و با دلایل واهی و پوچ از دست ندهند زیرا از دست رفتن صلابت و اقتدار دینی ضربه ای جبران ناپذیر بر پیکر انقلاب وارد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: باورهای راستین و عمیق دینی جوانان را در میدان نبرد با شیاطین پیروز میدان می کند و حضور نسل جوان در میدانهای جهاد حق علیه باطل بیانگر این است که نقشه های شوم دشمنان خیالی باطل بیش نیست و هیچ گاه تحقق نخواهد یافت.

حجت الاسلام نصیری در پایان افزود: باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیاری و بصیرت نسل جوان را ارتقا داده و ارزشهای دینی و معنوی را بیش از پیش برای این نسل تشریح و واکاوی کرد زیرا در صورتی که ما نسبت به آگاه سازی نسل جوان التزام نداشته باشیم قطعأ دشمنان با خدعه و نیرنگ راه مدنظر خود را پیش پای جوانان این ملت قرار خواهند داد./857/302/ب2

ارسال نظرات