۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۴۵۸۶۶۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

13 آبان نماد اصلی استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه «مرگ بر آمریکا» شعار اساسی انقلاب اسلامی است، گفت: 13 آبان نماد اصلی استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و نماد انقلاب اسلامی است.
قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در آخرین نشست هماهنگی مراسم 13 آبانماه در شهرکرد، اظهار کرد: سه واقعه مهم آغاز حرکت انقلاب اسلامی، حرکت عظیم دانش ‌آموزی و دانشجویی و تسخیر لانه جاسوسی در این روز در مقاطع مختلف اتفاق افتاده و نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

سلیمانی تصریح کرد: 13 آبان نماد اصلی استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و نماد انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری، استانی همدل است، گفت: موضوعات سخنرانی در روز 13 آبان باید وحدت‌انگیز و همراه با موضع‌گیری در مقابل استکبار جهانی باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جناح ‌بندی سیاسی در این روز نباید وجود داشته باشد و اگر سخنرانی‌ها یک‌طرفه باشد تأثیر منفی خواهد داشت، افزود: برگزاری مراسم روز 13 آبان زمان احیا و تحویل ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به نسل‌های بعد و آماده‌کردن آن‌ها برای ادامه راه است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه «مرگ بر آمریکا» شعار اساسی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مذاکرات با آمریکا تنها بر سر موضوع هسته‌ای صورت گرفت و اینکه گفته شود آمریکا افزون بر اینکه کدخدای اروپا است، کدخدای ایران هم هست اشتباه است.

سلیمانی با اشاره به اینکه کشور 38 سال تحریم، هشت سال جنگ مستقیم و 30 سال جنگ غیرمستقیم را تجربه کرده است، تصریح کرد: جنگ با استکبار ادامه دارد و اگر در خارج از مرزها وجود نداشته باشد به داخل مرز کشیده می ‌شود.

وی افزود: مردم به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند و به همین دلیل است که تحریم‌ها نتوانسته‌اند مثل بسیاری از کشورهای دیگر به نظام آسیب برساند.

سلیمانی در پایان با تأکید بر حضور پرشور دستگاه‌های استان و نظام اداری در راهپیمایی روز 13 آبان، خاطرنشان کرد: دعوت از تشکلهای مردمی، صنفی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور در این راهپیمایی انجام شود.

در ادامه این نشست،جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری روز 13 آبان، فراهم ساختن زمینه حضور فعال هنرمندان در راهپیمایی است.

کارگران تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس در همه شهرستان‌ها با موضوع 13 آبان، استفاده از جملات مربوط به این روز در سربرگ مکاتبات اداری، صدور بیانیه از سوی شورای فرهنگ عمومی و استفاده از ظرفیت‌های خبرگزاری‌ها به‌منظور انعکاس اخبار روز 13 آبان از دیگر اقدامات این کمیته خواهد بود./202/9457/ب1

ارسال نظرات