۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۵۹۲۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

انقلاب اسلامی بزرگترین شکست سیاسی و راهبردی برای آمریکایی ها بود

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که انقلاب اسلامی به عنوان یک نهضت عظیم، بزرگترین شکست سیاسی و راهبردی را برای آمریکایی ها به وجود آورد، گفت: انقلاب اسلامی نظم ناعادلانه ای که آمریکایی ها در دنیا ساخته بودند را با چالشی جدی رو به رو ساخت.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، گفت: 13 آبان نماد فروپاشی، شکستن و مقام و صلابت پوشالی و ظاهری یک ابرقدرت بیرونی در تاریخ حیات امت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که آمریکایی ها یک واقعیت تلخ و هویتی  متناقض در جهان هستند، افزود: ملت ایران 38 سال است که یک رویارویی بزرگی را با آمریکایی ها آغاز کرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا در حالی دم از دموکراسی می زند که امروز شاهدیم که همه دیکتاتورهای بزرگ جهان دست نشانده و مورد حمایت دولتمردان آمریکایی هستند، تصریح کرد: امروز آل سعود جنایت به عنوان کشور مورد حمایت مستقیم آمریکا به عنوان یک جنایت کار واقعی در جهان و به ویژه منطقه در حال کشتار امت اسلامی است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که جنایت هایی که امروز آل سعود و آل خلیفه بر سر مردم مظلوم منطقه می آورند محصول سیاست های آمریکایی ها در جهان است، تصریح کرد: آل سعود خبیث با حمایت آمریکا به کشتار مردم بی گناه یمن مشغول است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که بحران های امروز خاورمیانه محصول زیاده خواهی های آمریکایی ها است، ادامه داد: دخالت مکرر دولتمردان آمریکا در امور مردم مسلمان منطقه و تشدید و گسترش فرقه گرایی موجب شده است که امروز شاهد درگیری و اختلاف شدید در میان امت اسلامی هستیم.

وی با بیان این که آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی دفاع از حقوق بشر و آزادی، امروز به عنوان یک جنایتکار واقعی مورد توجه ملت های آزاده دنیا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که هر روزه تعداد زیادی انسان آزادی خواه تحت سیطره حقوق بشر آمریکایی در نقاط مختلف جهان کشته می شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: آمریکایی که دم از مبارزه با تروریسم می زند امروز همه تروریست های عالم به ویژه تکفیری های جنایتکار که آتش فرقه ای خونین را در جهان اسلام بر افروختند محصول سیاست های آمریکایی ها هستند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به عنوان یک نهضت عظیم، بزرگترین شکست سیاسی و راهبردی را برای آمریکایی ها به وجود آورد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نظم ناعادلانه ای که آمریکایی ها در دنیا ساخته بودند با چالشی جدی رو به رو ساخت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران یک ادبیات جدیدی را در عرصه سیاسی دنیا ایجاد کرد که مورد توجه بسیاری از ملت های جهان قرار گرفت، ادامه داد: امروز ملت های آزادی خواه جهان به تأسی از ملت ایران در برابر ظلم و دیکتاتوری ایستاده اند.

وی با اشاره به این که امروز ملت های جهان با الگوگیری از ملت ایران از آرمان ها و ارزش های خود در برابر ظلم و استبداد دفاع می کنند، افزود: امروز به هیچ عنوان ملت های آزادی خواه جهان زیر بار زیاده های خواهی آمریکایی ها و دیگر زورگویان عالم نخواهند رقت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی یک پیام جهانی را برای دنیا مخابره کرد، ادامه داد: برقراری عدالت، بازگرداندن مسلمانان به هویت اصلی خود، زنده کردن روح آزادی و آزادگی و مبارزه با ظلم و استکبار مهم ترین پیام انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان این که امروز جبهه انقلاب اسلامی هر روز در جهان گسترش در اقصی نقاط جهان است و همین مسأله موجب عصبانیت و هراس آمریکایی ها را فراهم کرده است، گفت: گسترش جبهه انقلاب اسلامی در جهان موجب تنگ تر شدن نفوذ آمریکایی ها و هم پیمانانش در سطح دنیا شده است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که امروز جبهه جدیدی علیه کفار و نظام سلطه در جهان شکل گرفته است، افزود: این جبهه جدید به برکت انقلاب اسلامی و نتیجه آرمان ها و ارزش های انقلاب عظیم ملت ایران است.

وی با بیان این که امروز مقابله ملت ایران با آمریکایی ها جدی است، تصریح کرد: آمریکا 38 سال است که هر چه توان دارد علیه ملت ایران به کار گرفته اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع تحقق توطئه های آنها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که روحیه استکبارستیزی ملت ایران هر روز قوی تر می شود، بیان داشت: امروز آمریکایی ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مهم ترین عامل شکست سیاست های خود در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان می دانند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که ملت ایران همواره آمریکایی ها را دروغگو و جنایتکار می دانند و هیچ اعتمادی هم به آنها نداشته و ندارند، افزود: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی آمریکایی ها را بزرگترین دشمن خود در جهان می دانند./950/203/ب2

ارسال نظرات