۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۵۹۸۰۴
در دارالشفاء صورت گرفت؛

برگزاری جلسه دفاعیه پایان نامه های حوزوی

جلسه دفاعیه رساله های علمی سطح سه و چهار حوزه علمیه با موضوع نقش بصیرت در دوران فتنه، معیارهای گزینش کارگزاران نظام، بررسی آثار و نتایج انتظار در یهودیت و مسیحیت و بررسی تبیین عقلانی شناخت فطری خداوند روز گذشته در مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد.
جلسه دفاعیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه دفاعیه رساله های علمی سطح سه حوزه علمیه با موضوع نقش بصیرت در دوران فتنه و تطبیق آن بر زمان امام علی(ع) و انقلاب اسلامی ایران، معیارهای گزنیش کارگزاران نظام اسلامی با رویکرد به آراء فقهی امام خمینی(ره) و بررسی تحلیلی آثار و نتایج انتظار در یهودیت و مسیحیت همچنین جلسه دفاعیه رساله علمی سطح چهار حوزه علمیه با موضوع بررسی و تبیین عقلانی شناخت فطری خداوند برگزار شد.

براساس این گزارش، نقش بصیرت در دوران فتنه و تطبیق آن بر زمان امام علی(ع) و انقلاب اسلامی ایران به همت محقق حوزوی مهدی همتی با مشاوره و راهنمایی حجج اسلام والمسلمین ایزدپور و محرمی تدوین شده است و حجج اسلام والمسلمین آقایی نیز استاد داوری این جلسه دفاعیه را بر عهده داشت.

همچنین پایان نامه معیارهای گزینش کارگزاران نظام اسلامی با رویکرد به آراء فقهی امام خمینی(ره) از سوی سلیمان رفیعی تدوین شده است و حجج اسلام والمسلمین قوامی و خادم الذاکرین استاد راهنما و مشاور و حجج اسلام والمسلمین مهدی زاده استاد داور جلسه  دفاعیه این پایان نامه بوده اند.

پایا ن نامه بررسی تحلیلی آثار و نتایج انتظار در یهودیت و مسیحیت نیز به همت یونس ابوالحسنی و مشاوره و راهنمایی حجج اسلام والمسلمین کارگر و ملکی زاده تدوین شده است و داوری جلسه دفاعیه آن را نیز حجت الاسلام والمسلمین قیومی برعهده داشت.

رساله علمی بررسی و تبیین عقلانی شناخت فطری خداوند از سوی مرتضی قربانی سفیدان تدوین شده است و استاد راهنما و مشاوره آن نیز حجج اسلام والمسلمین قدردان قراملکی و فروهی و اساتید داور آن حجج اسلام والمسلمین شاکرین و سبحانی بوده اند.

گفتنی است، جلسه دفاعیه این پایان نامه های حوزوی روز گذشته شنبه 15 آبان از ساعت 16 تا 20 در اتاق دفاعیات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد./1324/302/ب3

 

ارسال نظرات