۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۴۶۰۷۱۶
مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر ایلام:

حوزه های علمیه در برپایی نماز در سطح جامعه کوشا باشند

مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) گفت: یکی از اهداف امروز استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بی رنگ کردن و تلاش در جهت عدم توجه نسل جوان به برپایی و اقامه نماز است که باید با تلاش و بصیرت افزایی آنها را با اهمیت نماز آشنا کرد.
نماز

سیده فاطمه موسوی مقدم، مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: یکی از شعارهای حضرت سیدالشهدا(ع) برپایی نماز و داشتن توجه خاص به آن است.

وی ادامه داد: نماز حبل اتصال بین خالق و مخلوق است و این فریضه الهی اوج بندگی را به نمایش خواهد گذاشت.

موسوی مقدم افزود: حوزه های علمیه در زمینه اقامه نماز وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید در برپایی و اقامه نماز در جامعه کوشا باشند.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه فاطمه الزهرای ایلام در اعزام پیش نماز فعالیت ویژه ایی دارد، گفت: 75 نفر از طلاب به عنوان پیش نماز و مبلغ در مدارس، دانشگاه ها، پایگاه ها مشغول به فعالیت هستند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) خاطرنشان کرد: در این راستا دوره های متعددی با هدف ارتقای سطح توانمندی مبلغان برگزار شده تا بتوانیم در تبلیغ این فریضه الهی گام های مؤثری برداریم.

این مدرس حوزه با اشاره به دعوت از پیش نمازان در اجلاسیه ستاد اقامه نماز با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی که از طرف ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، بیان داشت: فارغ التحصیلان و مبلغان این مدرسه حضور فعالی در مدارس آموزش و پرورش و خوابگاههای دانشجویان دارند.

وی درباره تأثیر نماز در رفتار و روحیه دانش آموزان، افزود: نماز از مهمترین سفارشهای انبیا بوده و  بارزترین مصداق عبودیت پروردگار است.

موسوی مقدم تأکید کرد: یکی از اهداف امروز استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بی رنگ کردن و تلاش در جهت عدم توجه نسل جوان به برپایی و اقامه نماز است که باید با تلاش و بصیرت افزایی آنها را با اهمیت نماز آشنا کرد.

لازم به ذکر است، از خانم موسوی مقدم، مدیر مدرسه فاطمه الزهرای اطهر(س) در اجلاسیه استانی اقامه نماز به عنوان فعال عرصه نماز، تقدیر و تجلیل به عمل آمد./879/303/ب2

ارسال نظرات