۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۰۷۲۵
نمایشگاه مطبوعات:

رهامی: عبور از روحانی صلاح اصلاح طلبان نیست

فعال سیاسی اصلاح طلب اعلام کرد که اصلاح طلبان به دنبال عبور از روحانی نیستند و عملکرد وی را در مجموع موفق ارزیابی می کنند.
نمایشگاه مطبوعات

حجت الاسلام محسن رهامی ، فعال سیاسی اصلاح طلب، در هفتمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری رسا، در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار داشت: آقای روحانی در رفع تحریم‌ها وگشایش مسائل سیاسی نمره قابل قبولی دریافت کرده است.

وی فعالیت‌‌های دولت در فضای اقتصادی را غیر قابل قبول ارزیابی و خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی انتظار بیشتری از رئیس جمهور می‌رفت تا به میزان قابل توجهی بتواند رکود موجود در بازار را برطرف کند اما متأسفانه آن طور که باید موفق نبوده است به گونه‌ای که توده مردم و صنایع کوچک و خرده‌پا نتوانستند خیر و برکت چندانی از دولت ببینند.

فعال سیاسی اصلاح‌ طلب یادآور شد: گمان می‌کردیم رئیس جمهور در چند ماه آخر عمر دولت، تغییرات و تحولاتی در بخش اقتصاد انجام دهد اما این اتفاق در بخش‌های دیگری همچون ورزش صورت گرفت.

وی گستره دخالت دولت در فضای فرهنگی را بسیار محدود و ناچیز دانست و تصریح کرد:  ورود دولت بر مباحث فرهنگی بسیار محدود است چرا که در بهترین حالت تنها 15 درصد قدرت دخالت دارد.

حجت الاسلام رهامی با بیان این که دولت در زمینه فرهنگی، برخلاف مسائل اقتصادی، نمره قبولی می‌گیرد، اظهار داشت: رئیس جمهور، یک روحانی فاضل و مقبول نظام در حوزه فرهنگی است از این‌ رو به اندازه‌ای که در توانش بود، در مسائل سیاسی گشایش ایجاد کرده است تا فعالیت‌های فرهنگی به شکل گسترده‌ای صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عبور اصلاح‌ طلبان از روحانی تأکید کرد: در شرایط فعلی با توجه به جلساتی که توسط اصلاح طلبان تشکیل شده است، عبور از روحانی کار صحیحی نیست چرا که در این صورت حزب به دو قسمت تقسیم خواهد شد و این مسئله به هیچ عنوان به مصلحت این حزب بزرگ نیست. /878/پ202/ج

ارسال نظرات