۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۶۱۹۴۴
روز اربعین صورت می گیرد؛

اجتماع عظیم عزاداران حسینی «مع امامِِ منصور» در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی همراه با تشییع پیکر‌ مطهر شهدای مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین در جمکران مسجد مقدس جمکران

حجت الاسلام عباس ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح ویژه برنامه های اربعین در مسجد مقدس جمکران پرداخت و گفت: ویژه برنامه های فرهنگی اربعین حسینی مسجد مقدس جمکران از عصر یکشنبه 30 آبان با تشییع شهدای مدافع حرم آغاز می شود.

وی اظهار داشت: پیکر شهدای مدافع حرم از میدان آل یاسین، واقع در انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص) در ساعت 15 با حضور عاشقان حضرت حجت(عج) و جاماندگان از اربعین حسینی به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: پیام تشییع پیکر شهدا این است که شهدا، مصداق کسانی هستند که امام زمان(عج) را یاری می کنند و زمینه سازی برای ظهور آن حضرت را انجام می دهند.

وی ادامه داد: پس از تشییع پیکر شهدا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در صحن جامع مهدوی و در جمع بزرگ عزاداران حسینی با عنوان «مع امامِِ منصور» به ایراد سخن و پس از آن حاج رضا عاصی به مداحی می پردازد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: دیگر ویژه برنامه این مسجد مقدس، حضور راویان انتظار در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران است که محور فعالیت های آنان مباحث مهدوی و همراهی امام زمان(عج) است.

وی ابراز داشت: در مسجد مقدس جمکران حلقه های معرفتی، کارگاه های آموزشی کوتاه مدت نیز برگزار می شود که محور مباحث آن ها مهدویت، اربعین، ظهور و همراهی با حضرت حجت(عج) است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: توزیع بروشور و بسته های فرهنگی در مسجد مقدس جمکران و اطراف آن و خدمت رسانی به ارادتمندان اهل بیت(ع) از دیگر خدمات این مسجد مقدس در روز اربعین خواهد بود./840/302/ع

ارسال نظرات