۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۶۲۷۳۹
نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان اصلاندوز:

اقتدار ایران اسلامی مدیون تفکر بسیجی ملت ایران است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل، اقتدار ایران اسلامی را مدیون تفکر بسیجی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: اندیشه های جناحی و خطی نباید در بسیج وجود داشته باشد.
بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سردارپور، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان اصلاندوز، عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: ما شاهد آن هستیم که جوانان کشور روز به روز در عرصه های علمی مختلف نام آوری می کنند که این ناشی از همان تفکر بسیجی است.

وی الهی شدن شهدا را مدیون تربیت پدران و مادران آنها دانست و افزود: سرمایه گذار این شهدا، پدر و مادرانشان هستند و نفس پاک آنها بوده که شهدا در جهت تربیت الهی گام برداشته اند و از این رو ما در تمامی عرصه ها مدیون شهدا و  خانوادهای آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه اصلاندوز تصریح کرد: خانواده های شهدا برای تمامی ملت ایران الگو هستند و از این رو همه مردم و مسؤولان وظیفه دارند، این الگوهای ارزنده را به نسل نو و جامعه امروزی منتقل کنند.

حجت الاسلام سردارپور حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین و اعزام راهیان نور را یکی از نمونه‌های بزرگ بسیج مردمی توصیف کرد و افزود: اندیشه های جناحی و خطی نباید در بسیج وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در کارهای استان، باید به واقعیت ها و حقیقت ها بپردازیم، افزود: نباید نسبت به کارهایی که انجام نداده ایم در هر پست و مقامی که هستیم دروغ بگوییم چرا که این اندیشه ها همیشه ماندگار است و مردم بر عملکرد ما قضاوت می کنند./203/937/ب1

ارسال نظرات