۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۶۳۳۴۵
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

استکبار جهانی از تفکر و اندیشه بسیج در هراس است

حجت الاسلام انتظاری بسیج را ضامن امنیت و اقتدار کشور دانست و گفت: امروز استکبار جهانی از تفکر و اندیشه بسیج در هراس است، روحیه بسیجی و مقاومت ملت ایران امروز سبب شده است تا دشمن از شدت هراس برای از این میان بردن این اندیشه هر کاری که می تواند را انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در جمع مسؤولان شهرستان جلفا با بیان اینکه بسیج نماد اقتدار و بصیرت است، اظهار داشت: بسیج یک نهاد انقلابی و یادگار امام راحل برای کشور است.

وی بسیج را ضامن امنیت و اقتدار کشور دانست و ابراز داشت: امروز استکبار جهانی از تفکر و اندیشه بسیج در هراس است، روحیه بسیجی و مقاومت ملت ایران امروز سبب شده است تا دشمن از شدت هراس برای از این میان بردن این اندیشه هر کاری که می تواند را انجام دهد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ولایتمداری و اخلاص را دو عنصر اساسی و رکن رکین بسیج عنوان و تصریح کرد: این دو عنصر مهم در روحیه و اندیشه بسیجی است که در عرصه های مختلف انقلاب راهگشای بسیاری از مشکلات و رافع بسیاری از ناملایمات در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ترویج و تقویت تفکر بسیجی در جامعه امروز یک ضرورت است، گفت: بسیج به عنوان بازوی توانمند نظام و انقلاب اسلامی توانسته است در کنار دیگر نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی در عمل به رهنمودهای راهگشای رهبر انقلاب نقش اساسی و بسزایی داشته باشد.

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر تقویت روحیه بسیجی در میان مسؤولان و خدمت بدون توقع به انقلاب، ابراز داشت: برای پیشرفت و توسعه کشور در کنار خدمت و  انجام وظایف محوله  نیازمند روحیه و تفکر بسیجی در میان مسؤولان هستیم، لازم است همه این روحیه را در خود تقویت و تحکیم بخشند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی تا زمانی که تفکر استکباری حاکم باشد ادامه خواهد داشت، گفت: حل مشکلات کشور در تمسک به روحیه بسیجی است، بنابراین امروز از هر زمانی بیشتر نیازمند این روحیه و اندیشه هستیم، کشور می تواند با اتکا به نیروی بسیج در برابر تهدیدات دشمنان مقاومت کرد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی اقتصاد مقاومتی را راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: روحیه جهادی و بسیجی برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است، اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه امروز مشخص شد که طرفهای غربی آمریکایی بدعهد هستند، ادامه داد: باید به ظرفیتهای درون کشور تکیه کرد، روحیه بسیجی در حقیقت مشکلات کشور را حل خواهد کرد و سازش با دشمن و مذاکره نتوانست کاری را پیش ببرد./202/854/ب1

ارسال نظرات