۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۶۴۳۰۶
سردار ایران‌زاد:

مکتب و سیره شهدا نجات‌بخش جامعه بشری است

مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور با بیان این که مکتب و سیره شهدا نجات‌بخش جامعه بشری است، گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
سردار محسن ایران‌زاد، مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محسن ایران‌زاد، مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر بخشایش با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: هر چه داریم به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان است.

وی با بیان این‌که ورود پیکرهای مطهر شهدا بار دیگر حال و هوای عاشورایی را به میهن آورده است، خاطرنشان کرد: اگر دیروز رزمندگان اسلام با اطاعت از فرمان امام راحل در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند؛ امروز فرزندان آن رزمندگان در جبهه مقاومت اسلامی از کیان نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور ادامه داد: شهدای مدافع حرم با الگو قرار دادن رشادت ها و از جان گذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس، در جبهه مقاومت اسلامی؛ عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را رقم زده و تمام توطئه های استکبار جهانی و صهیونیست ها را خنثی می کنند.

سردار ایران‌زاد با تأکید بر این‌که امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است، تصریح کرد: باید همیشه یاد و خاطره این عزیزان را حفظ و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را بدون کم و زیاد تحویل آیندگان دهیم؛ به یقین فرهنگ، مکتب و سیره شهدا نجات‌بخش جامعه بشری است.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهیدان در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی بوده و این امر را مدیون خون شهدا می دانیم و هر کسی که در مسیر، مرام و راه این شهیدان باشد؛ شهدا آنان را شفاعت خواهند کرد.

مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در شمالغرب کشور در پایان خواستار تأسی از مرام و مکتب شهدا شد و گفت: مادامی که در مسیر ایثار و شهادت گام برداریم؛ دشمنان نمی توانند هیچ آسیبی به نظام اسلامی برسانند؛ اگر به فکر مصالحه با دشمنان دیرین اسلام و تشیع باشیم؛ به یقین مغلوب خواهیم بود.

گفتنی است، مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام وران دفاع مقدس امروز در آستانه شهادت امام رضا(ع) با حضور پرشور مردم شهر بخشایش برگزار شد، قرار است پیکر این شهیدان والامقام در تپه نور الشهدای این شهر به خاک سپرده شوند./935/203/ب2

ارسال نظرات