۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۶۴۳۵۳
استاد حوزه و دانشگاه:

تفکر بسیجی تمام معادلات دشمن را بر هم زده است

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه بسیج در دوران حیات خود در حقیقت بسیاری از معادلات دشمن استکباری را به هم زده است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس این بسیج بود که با ایمان خدا دشمن را مأیوس و ناامید کرد و معادلات دشمن را در دست یابی به ایران اسلامی را بر هم زد.
نفوذ دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی عزیزی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع بسیجیان حوزه دو کوثر تبریز با بیان اینکه امروز گرفتار یک نبرد نرم و دشوار از سوی دشمن علیه اعتقادات ملت ایران هستیم، اظهار داشت: دشمن زمانی که در نبرد سخت خود ناکام ماند به سمت نفوذ فرهنگی و جنگ نرم حرکت کرد.

وی با بیان اینکه ناکامی دشمن در نبرد سخت همه به برکت و ایستادگی بسیج و نیروهای انقلابی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: بسیج کارایی و کارآمدی خود را در دوران دفاع مقدس برای همکان و دشمنان نظام اسلامی به نمایش گذاشت و اقتدار امروز و امنیت کشور همه در گرو همین اندیشه و تفکر بسیجی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به میدان نبردی جدید و عرصه ای دیگر برای مقابله با دشمن، خاطرنشان کرد: امروز نیز بسیج با ایمانی راسخ به خدا و انگیزه ای الهی باید در مسیر مبارزه با دشمن در عرصه نرم و نفوذ فرهنگی وارد میدان شود و اجازه ندهد دشمن در این میدان پیروز شود.

وی با بیان اینکه بسیج در دوران حیات خود در حقیقت بسیاری از معادلات دشمن استکباری را به هم زده است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس این بسیج بود که با ایمان به خدا دشمن را مأیوس و ناامید کرد و معادلات دشمن را در دستیابی به ایران اسلامی را بر هم زد.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: در آن روزها صدام در حالی که نیروهای داوطلب مردمی و با ایمان را در نظر نداشت و با اطلاعاتی که در دست داشت می خواست پنج روزه تهران را فتح کند، اما همین بسیج بود که معادلات خام صدام را بر هم زد و جنگ تحمیلی ۸ سال طول کشید و صدام خوار و ذلیانه مجبور به آتش بس شد.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوانان ما باید با تمسک به وصیت شهدا و رهبری در مسیر اهداف شهدای انقلاب و جنگ حرکت کنند، ابراز داشت: شهیدان مصطفی روشن و تهرانی مقدم در حقیقت نمونه بارز یک بسیجی مخلص و با ایمان بودند، نسل جوان ما امروز باید از این شهدای بسیجی درس شجاعت، استقامت و آزادگی را بگیرند.

این کارشناس دینی با اشاره به اهمیت بستر خانواده و تربیت زنان جامعه در شکل گیری روحیه و اندیشه بسیجی در نسل امروز جامعه، گفت: زنان جامعه و مادران در حقیقت می توانند با ایمان به خدا فرزندان خود را مخلص و مؤمن به انقلاب و اسلام تربیت کنند و اجازه ندهند نسل جوان ما در بند تهاجمات فرهنگی دشمن قرار گیرد./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات