۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۶۴۷۸۵
آیت الله صفایی بوشهری:

تصمیم کنگره آمریکا حقانیت سخنان رهبری را برای همه روشن کرد

آیت الله صفایی بوشهری گفت: تصمیم کنگره بار دیگر بدعهدی، خیانت و جنایت آمریکا را نشان داد، با این‌که دولت و بسیاری از شخصیت های موثر در عرصه مذاکره برجام تلاش کردند ولی برهمگان نکات مقام معظم رهبری مبنی بر شرارت و جانی بودن و بد عهدی آمریکا روشن شد.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به تمدید تحریم های ظالمانه ایران در مجلس سنای آمریکا گفت: این تصمیم کنگره بار دیگر بدعهدی، خیانت و جنایت آمریکا را نشان داد، با اینکه دولت و بسیاری از شخصیت های موثر در عرصه مذاکره برجام تلاش کردند ولی برهمگان نکات مقام معظم رهبری مبنی بر شرارت و جانی بودن و بد عهدی آمریکا روشن شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا کشور حریم شکن است و حرمت هیچ کشوری را نگه نمی دارد، ابراز داشت: تنها راه پیشرفت کشور توکل به خدا و اتکا به توانایی های داخلی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخل به معنای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: دولت باید درون زایی اقتصاد را فراهم کند و با برنامه ریزی دانش بنیان اقتصاد کشور را شکوفا کند؛ هرکاری که با آمریکا و انگلیس و کشورهای استکباری کنیم آنها باز بدعهدی و خیانت می کنند چراکه به دنبال براندازی نظام ما هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این تصمیم کنگره و آمریکا آخرین بد عهدی آنان نخواهد بود گفت: آمریکا پول های بلوکه شده ما را به سرقت بردند و کشورهای منطقه را بر علیه ما تحریک و گروه های تروریستی ایجاد کردند؛ باید روپای خود بیاستیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به در پیش رو بودن روز دانشجو اظهار داشت: به دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی، محقق، پژوهشگر، مومن، جهادگر و انقلابی در عرصه های مختلف نظام نیاز داریم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 13 آذر ماه روز شهادت شهید عاشوری، به برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش تجلیل از روحانیت و کنگره علامه بلادی(ره) در سال گذشته منشأ خدمات بسیاری برای استان بوده است و باعث شده تا تاریخ مظلوم روحانیت استان احیا شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بیش از 400 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است افزود: همه این آثار با قلم های وزین طلاب و روحانیت تولید علم و پژوهش شده است و افتخاری برای استان خواهد بود؛ باید عظمت استان بوشهر شکوفا، و به عنوان الگویی برای کشور تبدیل شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت و پیش رو بودن سالروز امامت حضرت مهدی(ع) را تبریک گفت./833/پ201/ج1

ارسال نظرات