۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۶۵۴۹۸
امام جمعه کوهبنان:

حضور دانشجویان انقلابی در صحنه سبب خنثی شدن ترفندهای دشمن می‌شود

حجت الاسلام جعفری گفت: دانشجویان انقلابی نقش مقابله با استکبار جهانی را فراموش نکنند و مدافع اسلام و خون شهدا باشند؛ دانشجویان با حضور و بصیرت کامل در صحنه سبب کند شدن ترفند های دشمن می‌شوند.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو، سه دانشجو «دو هوادار حزب توده ایران و یک هوادار جبهه ملی ایران» که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: این روز به روشنی بیان می کند که همه اقشار به ویژه دانشجویان نباید مبارزه با استکبار جهانی را فراموش کنند و دانشجویان باید مدافع اسلام و خون شهدا باشند و امروز حضور دانشجویان با بصیرت کامل در صحنه سبب کند شدن ترفند های دشمن شده است.

امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار هم نیاز به مبارزه عملی و هم مبارزه علمی دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تولید علم تأکید دارند و  مطالبه رهبری؛ مطالبه همه افراد جامعه است به ویژه دانشجویان باید مطالبات رهبری را در زمینه علم و دانش پیگیری کنند و تولیدات کشور را با کسب علم و دانش جدید پیش ببرند.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: دانشجویان نقش مقابله با استکبار جهانی را فراموش نکنند و بدانند دشمن از همان روز اول با شهادت این سه شهید بزرگوار دشمنی خود را با ایران اسلامی داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان باید با کسب علم و دانش، تقوا و بالا بردن بصیرت سیاسی خود همواره قدم بردارند و با کوشش علمی خود در جهت تقویت آرمان های نظام ایران حرکت کنند.  

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه دانشجویان باید همواره بیدار و آگاه باشند، ابراز کرد: جنبش دانشجویی به عنوان یکی از جریان های مهم و تاثیرگذار اجتماعی در تاریخ سیاسی، اجتماعی معاصر ایران اسلامی، نقش و عملکردهای غیر قابل انکاری بر عهده داشته است.

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: روز دانشجو باید روز بصیرت و عمل و روز دلدادگی و خط بطلانی بر سیاست های نظام وابسته و سرسپرده حاکم باشد و این روز نمایانگر روح استکبارستیزی،‌ استقلال‌ خواهی، عدالت‌ طلبی و آزادی‌ خواهی دانشجویان ایران در پرتو اسلام است./302/9709/ب1

ارسال نظرات