۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۶۷۴۴۰
مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:

رسالت روحانیت در دانشگاه بسترسازی برای انسان ‌سازی است

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: رسالت روحانیت در دانشگاه بسترسازی برای انسان ‌سازی است چراکه دانشگاه بزرگترین کارخانه‌ انسان‌ سازی است.
حجت ‌الاسلام‌ سعید صفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام‌ سعید صفی، مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مسؤولان سابق و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: رسالت روحانیت در دانشگاه بسترسازی برای انسان ‌سازی است چراکه دانشگاه بزرگترین کارخانه‌ انسان‌ سازی است.

وی با بیان اینکه اگر نظام جمهوری اسلامی امروز با اقتدار در منطقه و بلکه در جهان خودنمایی می‌کند به برکت علم برخاسته از حوزه و دانشگاه است، تصریح کرد: در حال حاضر ایران به سطحی رسیده که در منطقه و سطح بین‌الملل هیچ موضوعی بدون نظر جمهوری اسلامی ایران حل نمی ‌شود، این اقتدار به واسطه توان علمی بوده که باید هر چه بیشتر در دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌ها تقویت شود.

حجت الاسلام صفی با اشاره به اهمیت ارتباط حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حوزه و دانشگاه باید بتوانند با همکاری هم یک جنبش نرم ‌افزاری تهیه کرده و به کشور ارائه دهند تا بتوانیم بر مبنای آن روی پای خود بایستیم.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با تأکید بر اینکه سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی به هیچ وجه مورد تائید نبوده و نیست، افزود: به یقین برخورداری مردم از فهم، نیاز مبرم دانشگاه و مردم است.

این مقام مسؤول با اشاره به وظایف محوله در راستای فضاسازی دانشگاه و جامعه تشریح کرد: این وظیفه ماست که بتوانیم فضایی فراهم کنیم که اساتید و دانشجویان جنبش نرم ‌افزاری را به جامعه ارائه دهند و این از ضرورتها است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه است که باید برای دیگران تصمیم بگیرد نه دیگران برای دانشگاه، گفت: جنبش دانشجویی باید ضداستعمار و ضداستبداد باشد، مشابه جنبش دانشجویان در سال 32 در دانشکده فنی تهران که به دنیا ثابت کردند هر که بخواهد کاری انجام دهد باید پشتوانه دانشجویی داشته باشد.

حجت الاسلام صفی در پایان خاطرنشان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وابسته به هیچ شخصی نیست و در نظام جمهوری اسلامی ایران اگر کسی وظیفه محوله‌اش را خوب انجام دهد به وظیفه‌اش عمل کرده اما اگر انجام ندهد جای تسلیت دارد./202/9457/ب1

ارسال نظرات