۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۴۶۷۴۸۶

آیت الله نوری همدانی آزاد سازی حلب را تبریک گفت

حضرت آیت الله نوری همدانی پیروزی اخیر ارتش و مردم سوریه در حلب را تبریک گفت و تصریح کرد: پیروزی های اخیر سوریه در حلب و دیگر شهرها حاصل وحدت و همدلی همه مردم سوریه بود.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در مراسم عمامه گذاری که چهارشنبه شب به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در مدرسه مهدی موعود(عج) گفت: طلبگی بالاترین شغل دنیا است.

وی افزود: طلبگی یکی از بالاترین شغل های دنیا است و باید همیشه و در هر شرایطی به آن افتخار کرد چرا که هیچ شغلی در دنیا به سربازی امام زمان(عج) نمی رسد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که به مقایسه مداد العلما و دماء الشهدا در روز قیامت پرداخته است، خاطر نشان کرد: در روز قیامت میان مداد علما و دماء شهدا مقایسه ای خواهد شد که پروردگار متعال مداد علما را به دماء شهدا ترجیح خواهد داد چراکه شهدا با تبلیغ و تشویق علما به درجه شهادت رسیده اند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: عالم به کسی گفته می شود که عملش با گفتارش سازگاری داشته باشد چرا که هر عالمی چراغی روشن برای جهان است و رفتار آنها بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در موضوع وحدت بین مسلمانان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت و اتحاد همه مسلمانان و اقشار جامعه به نتیجه رسید.

حضرت آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: شبکه های مختلف ماهواره ای تلاش زیادی می کنند که تشیع انگلیسی را ترویج دهند و میان شیعه و سنی اختلاف مذهبی ایجاد کنند چرا که دشمنان با اختلاف میان مسلمانان به منافع خود می رسند.

این مرجع تقلید پیروزی های اخیر مردم سوریه در برابر جبهه تکفیری و تروریست هایی که از سوی غرب و استکبار جهانی حمایت می شوند را تبریک گفت و ابراز داشت: پیروزی های اخیر سوریه در حلب و دیگر شهرها حاصل وحدت و همدلی همه مردم سوریه بود.

وی در پایان با توصیه به طلاب، گفت: طلبه ها نماز شب را ترک نکنند چرا که همه توفیقات درسی و معنوی با خواندن نماز شب حاصل می شود و سعی کنند به مستحبات عمل کنند./1325/پ202/ج

  

ارسال نظرات