۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۴۶۸۲۸۲
رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران:

ایجاد گروه های تکفیری با هدف تفرقه امت اسلامی است

حجت الاسلام حسینی با بیان این که ایجاد گروه های تکفیری با هدف تفرقه امت اسلامی است، گفت: ایادی استکبار جهانی تلاش کردند تا از طریق ایجاد گروه های تکفیری زمینه اختلاف امت اسلام را فراهم کرده و مسلمانان را به جان هم بیندازند.
رییس دانشکده علوم قرآنی‌ آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید معصوم حسینی، رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران امروز در مراسم بزرگداشت هفته وحدت که در سالن اجتماعات علامه محمدتقی آملی دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد اظهار داشت: ترویج سیره نبوی امری مهم و اساسی است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود.

وی با بیان این که پیامبر اکرم مظهر عطوفت و مهربانی هستند، افزود: نیاز است سیره و روش زندگانی این وجود نورانی را در میان آحاد مردم تبیین کنیم که می تواند بسیار راهگشا باشد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: همه ما مسلمانان تکالیف و وظایفی داریم که ضرورت دارد در راستای تحقق آن کوشا بوده و تلاش کنیم از سبک زندگی دینی و تعالیم والای اسلامی بهره گیری کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که وحدت و همدلی زمینه ساز موفقیت مسلمانان می شود، گفت: ضرورت دارد جوامع اسلامی وحدت را به بهترین نحو ممکن در برنامه های کاری خود قرار دهند.

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران اظهار داشت: جوامع اسلامی می توانند با وحدت و انسجام خود زمینه ساز عزت، اقتدار و عظمت بوده و در این راستا اثرگذاری بسیاری داشته باشند.

وی با بیان این که ایجاد گروه های تکفیری با هدف تفرقه امت اسلامی است، تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی تلاش کردند تا از طریق ایجاد گروه های تکفیری زمینه اختلاف امت اسلام را فراهم کرده و مسلمانان را به جان هم بیندازند.

حجت الاسلام حسینی افزود: ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال تحقق خواسته های خود هستند و تلاش دارند تا زمینه نفوذ بیش از پیش خود را در میان همه جوامع و امت اسلامی فراهم کنند که ضرورت دارد هوشیاری وجود داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: نیاز است مسلمانان مراقبت و توجه شایسته ای صورت دهند تا ایادی استکباری نتوانند اهداف موردنظر خود را در میان جوامع اسلامی بسط و گسترش دهند.

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران ادامه داد: امت اسلامی باید با بهره گیری از تعالیم والای دینی و مفاهیم ارزشمند قرآنی در مسیر تعالی قرار گرفته و به مراتب ارزنده ای دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از سیره نبوی و دستورات دین مبین اسلام زمینه ساز خنثی شدن هجمه ها و تلاش های شوم ایادی استکباری می شود که ضرورت دارد هوشیاری لازم وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: جوامع اسلامی باید به فکر ترویج وحدت در میان خود بوده و تلاش کنند در این مسیر ارزنده تلاش ها و اقدامات ارزنده و والایی را صورت دهند که برکات و دستاوردهای ارزنده ای در آن وجود دارد.

گفتنی است، دانشکده علوم قرآنی به عنوان تنها دانشکده علوم قرآنی شمال کشور از دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در استان مازندران و شهرستان آمل قرار دارد./202/1314/ب1

ارسال نظرات