۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۶۹۶۲۴
وحید دستجردی خبر داد؛

حمایت چهره های شاخص از جبهه مردمی نیروهای انقلاب

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حمایت چهره های شاخص از این جبهه مردمی خبر داد و گفت: قطعا اعضای این جبهه مردمی هستند و فرا جناحی عمل خواهند کرد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب مرضیه وحید دستجردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرضیه وحید دستجردی در نشست اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان سخنگوی موقت، در پاسخ به این سوال تفاوت سازوکار این جبهه با گروه های قبلی در چیست؟ گفت: ترکیب موسسین این جبهه نشان می دهد، ترکیب کنونی صف بندی های رایج سیاسی را رد کرده است. در این ترکیب از هر قشری وجود دارد و می خواهد تمام مرزها را بشکند.

وی افزود: ما به دنبال حاکمیت مردم هستیم تا امور کشور با دست مردم رقم زده شود، زیرا هرجا به نیابت از مردم کار شد، مسیر واقعی منحرف شد.

وحید دستجردی در پاسخ سوالی دیگر در خصوص سازوکار انتخاب اعضا، بیان داشت: تعدادی از موسسین به صورت خودجوش این جبهه را تشکیل داده اند، امروز دولت بیکاری، فقر و تبعیض را کاهش نداده است. به همین دلیل ما نیز نگرانی هایی داشتیم که در شرایط حساس کنونی داخلی و منطقه، یک جبهه مردمی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: تفرق نیروهای انقلابی پسندیده نیست، به همین دلیل اکثر نیروهای انقلابی را مدنظر داریم تا مشکلات کنونی را مرتفع کنیم. امیدواریم در مجمع عمومی مردمی خود نیز تعداد بیشتری از افراد را جذب کنیم.

وحید دستجردی در پاسخ به این سوال که اولویت های این جبهه چیست، گفت: باید در اولین گام مجمع نیروهای ملی و مردمی خود را تشکیل دهیم تا نظرات مردمی را احصا کنیم. قطعا خروجی این اطلاعات نیز در انتخابات نمود پیدا خواهد کرد.

وی افزود: جریان کنونی فراجناحی است، اما تمام کمک ها و حمایت ها را قبول می کند. امروز نیز بسیاری از افراد شاخص انقلاب از ما حمایت می کنند.

وحید دستجردی پیرامون این نکته آیا این جبهه از دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا وام خواهد گرفت، بیان داشت: این جبهه از نیروهای انقلابی برای رفع مشکلات کشور استفاده می کند، قطعا اعضای این جبهه مردمی هستند و فرا جناحی عمل خواهند کرد. ما به دنبال پیشرفت و آبادانی کشور هستیم تا وضعیت داخلی را در برابر خارج مقاوم کنیم.

وی افزود: امیدواریم یک نگاه درون زا در کشور ایجاد کنیم.

دستجردی در خصوص ساز وکار انتخاباتی جبهه متبوع خود، بیان داشت: در این جبهه جریان مردمی از پایین به بالا است و در خصوص جریان انتخابات نیز آن چیزی را مدنظر خواهیم داشت که مردم از ما بخواهند. /856/پ202/ج

ارسال نظرات