۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۶۹۷۸۵

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت درگذشت آیت الله حسینی میانجی

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک در گذشت آیت الله حسینی میانجی، نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان را تسلیت گفتند.
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی و هوشنگ بازوند در پیامی مشترک درگذشت آیت الله سید کاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر، روحانی وارسته حضرت آیت الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد موجب تأثر و اندوه گردید.

در این پیام افزوده شده است: آیت الله میانجی از سوی امام خمینی(ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان منصوب گردید و سالیان متمادی در این استان ولایتمدار منشأ آثار و برکات فراوان بوده است.

در ادامه پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آمده است: آن عالم ربانی در طول سالهایی که در لرستان فعالیت داشتن با زهد و تقوا مأمن و پناهگاه مردم استان بوده  و با خطابه و روشنگری در ترویج فرهنگ و معارف دین مبین اسلام در جهت حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی، تلاش و کوشش نمودند.

حجت الاسلام والسملمین میرعمادی و بازوند با تسلیت درگذشت این عالم عالی قدر، آیت الله حسینی میانجی را به خانواده ایشان بیان کرده اند: بدون تردید زحمات مخلصانه این سید بزرگوار در ذهن و خاطر مردم قدرشناس استان لرستان برای همیشه باقی و در نزد خدای متعال مأجور است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانبان مصیبت درگذشت این عالم زاهد و عارف را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم ولایتمدار استان لرستان به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نماییم.

گفتنی است، آیت‌الله سیدکاظم حسینی میانجی در سال 1361 به حکم امام راحل به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد منصوب شد و به مدت 27 سال در استان فعالیت داشته است.

آیت الله حسینی‌ میانجی،‌ فرزند مرحوم‌ آقا میرحسن‌ در  سال ۱۳۱۱ ‌ در روستای‌ گونلو از توابع‌ شهرستان‌ میانه‌ متولد شد و روز شنبه، پنجم دی ماه ۱۳9۵ در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت./9459/101/ب2

ارسال نظرات