۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۷۰۵۴۶
رییس کارگروه فرهنگی سیاسی سپاه قم:

اهمیت واژه نفوذ مانند اهمیت تنگه احد در جنگ احد است

مولایی بصیرت، مسؤولیت، امید، اصلاح باورهای غلط و استقلال فکری را پنج راهکار مقابله با نفوذ دانست و گفت: در هر زمانی که خطر نفوذ را از یاد ببریم دشمن به ما ضربه خواهد زد.
مصطفی مولایی عضو شورای شهر قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی مولایی، رییس کارگروه فرهنگی سیاسی سپاه قم، امشب در نشست بصیرتی که در مسجد فاطمه زهرا(س) پردیسان قم برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که دشمنان یهودی برای افول تمدن اسلامی انجام دادند، اظهار داشت: اولین اقدام آن ها اشاعه فساد و تفرقه در میان مسلمانان بود.

وی راه انداختن جنگ های صلیبی را دومین اقدام یهودیان بر علیه تمدن اسلامی دانست و گفت: جنگ های صلیبی به وسوسه یهودیان انجام شد ک مسیحیان را تحریک کردند و در کتب تاریخی خود یهودیان جنایاتی که در جنگ های صلیبی علیه اعراب و مسلمانان انجام داده اند نوشته شده است.

مولایی با بیان این که یهودیان در سومین گام برای افول تمدن اسلامی مغولان را بر علیه ایران که حکومتی اسلامی داشت تحریک کردند، اظهار داشت: مغول ها همان کاری را که امروز داعش انجام می دهد انجام دادند و تمام آثار تمدن اسلامی و کتابخانه ها را از بین بردند و بیش از 24 هزار دانشمند ایرانی را کشتند.

دست پنهان یهودیان در انقلاب های مخملی جهان پیداست

وی تاریخ را مایه عبرت دانست و افزود: انقلاب اسلامی ما که شوک عظیمی را در جهان به راه انداخت و ما امروز آثار انقلاب را در بیداری اسلامی مشاهده می کنیم سبب دسیسه دوباره یهودیان  بر علیه اسلام شده است و ما در فتنه 88 دست بنیاد سوروس که بنیادی یهودی و صهیونیستی است را در کار می بینیم.

رییس کارگروه فرهنگی سیاسی سپاه قم با اشاره به حلقه کیان که تحت نظر کیان تاجبخش به عنوان مشاور بنیاد یهودی و صهیونیستی سوروس هدایت می شد، اظهار داشت: این که امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل غده سرطانی است به خاطر همین انقلاب های مخملی است که در جای جای دنیا انجام می دهند.

وی به سه مأموریت و راهبرد بنیاد سوروس در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اولین مأموریت جدایی مردم از روحانیت، دومین مأموریت توانمند کردن نیروهای معاند نظام و سومین مأموریت شعار جامعه باز و گفت و گوی تمدن ها بود؛ کیان تاجبخش کتاب سرمایه اجتماعی را نوشت و وزارت کشور چاپ کرد و شروع به تدریس در دانشگاه کرد و نخبگان ناخواسته تحت تأثیر این فرد یهودی قرار گرفتند و این سرمایه گذاری در فتنه 88 خود را نشان داد.

باور سازی و مراقبت از باورها در برابر نفوذ دو وظیفه مهم است

عضو شورای شهر قم به دو وظیفه مهم ما در برابر فعالیت دشمنان اشاره کرد و گفت: اولین وظیفه ما باور سازی برای جوانان و دومین اقدام مراقبت از باورها در برابر نفوذ است زیرا اساس انسان باور او است و جوانان ما باور خود را به انقلاب در دفاع مقدس نشان دادند که با دست خالی در برابر تمام قدرت های جهان آن روز ایستادند و پیروز شدند؛ وظیفه امروز ما مراقبت از این باور در برابر نفوذ دشمن است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر واژه نفوذ، خاطرنشان کرد: نفوذ به معنی رخنه است و این رخنه از طریق شبهه افکنی در اعتقادات ما از طریق رسانه ها و فضای مجازی است؛ این که امام(ره) فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است را امروز دشمنان ما فهمیده اند و به دنبال شبهه افکنی در اعتقادات ما هستند.

پنج راهکار مقابله با نفوذ دشمن

مولایی به پنج راهبرد مقابله با نفوذ اشاره و تصریح کرد: اولین کاری که باید بکینم ایجاد معرفت و بصیرت برای جوانان است تا مردم بیدار شوند؛ زیرا کسی که نقشه دشمن را بداند دشمن بر او قالب نمی شود و این جلسات و مساجد باید بصیرت مردم را افزایش دهند.

وی دومین راه مقابله با نفوذ را ایجاد حرکت و حس مسؤولیت در جامعه عنوان کرد و گفت: در این راه باید اراده ها تقویت شود؛ سومین راه مقابله با نفوذ هم ترویج امید در جامعه است آن هم امید به خدا نه کد خدا؛ امید به داخل و اقتصاد دانش بنیان نه کمک های خارجی.

رییس کارگروه فرهنگی سیاسی سپاه قم اظهار داشت: گام چهارم اصلاح باورهای غلط است؛ باید از ذهن مردم ایران نمی شود را خارج کنیم و به همین خاطر است که مقام معظم رهبری در تمام دیدارهای خود با جوانان به آنها اعتماد به نفس می دهند برخلاف چیزی که در دوره پهلوی وجود داشت که به جوانان تلقین می کردند که حتی آفتابه را هم نمی توانند تولید کنند.

وی پیشرفت های دانشمندان ایرانی در عرصه های پزشکی، هسته ای، نظامی و مهندسی را به خاطر اعتماد به نفس جوانان دانست و ابراز داشت: برخی افراد بی بصیرت هستند که هنوز هم به دنبال تحقیر ملت هستند و پشت تریبون می گویند که صنعت ما آبگوشت پزی است و نماینده تهران در مجلس ششم اعلام می کند که انرژی هسته ای فایده ای ندارد و جوان ایرانی را تحقیر می کند.

عضو شورای شهر قم با بیان این که پنجمین راه مقابله با نفوذ استقلال فکری است، افزود: کسی نفوذ در او تأثیر دارد که وابسته فکری باشد و امام خمینی(ره) فرمودند که بزرگ ترین وابستگی وابستگی فکری و بزرگترین استقلال هم استقلال فکری است.

وی با بیان این که اهمیت واژه نفوذ مانند اهمیت تنگه احد در جنگ احد است، گفت: ما هیچ گاه نباید نفوذ را فراموش کنیم و هر زمانی که خطر نفوذ را از یاد بردیم دشمن به ما ضربه خواهد زد؛ امروز نفوذ از طریق همین تلفن های همراه و شبکه های مجازی انجام می شود و باید حواسمان به این نفوذ باشد./843/201/ب3

ارسال نظرات