۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۱۴۱۷
سردار جعفری:

بصیرت‌بخشی رسالت امروز حوزه های علمیه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی رسالت حوزه های علمیه در مقابله با جنگ نرم دشمنان را غیر قابل انکار دانست و گفت: بصیرت‌بخشی رسالت امروز حوزه های علمیه و روحانیت است.
سردار عزت الله جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در جمع تعدادی از طلاب حوزه علمیه بناب با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران از هر راهی برای ضربه به انقلاب، رهبری و اساس اسلام و تشیع وارد میدان شده‌اند، اظهار داشت: بصیرت‌بخشی رسالت امروز حوزه های علیه و روحانیت است.

وی با اشاره به این‌که دشمنان با ناامیدی در عرصه جنگ سخت و نظامی به دنبال براندازی نظام از درون هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان و حمایت از سوی تروریست‌های تکفیری و سلفی و با هدف براندازی انقلاب اسلامی وارد میدان شده بودند که البته با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در این عرصه نیز شکست خوردند.

سردار جعفری با اشاره به تعابیر ارزشمند رهبر انقلاب درباره حوزویان و دانشگاهیان، گفت: حوزه های علمیه باید در این شرایط با تربیت افسران جنگ نرم نگذارند دشمنان هویت و داشته‌های معنوی ملت ایران را به غارت ببرد، به عبارت دیگر رسالت حوزه های علمیه در مقابله با جنگ نرم دشمنان غیر قابل انکار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان این‌که نباید از دشمن انتظار خیر و دوستی داشت، تصریح کرد: نباید به دشمن اعتماد کرد چرا که ذات دشمنان نظام اسلامی ایران، دشمنی نسبت به ملت ایران است، آنچه اتفاق افتاده تغییر راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران برای حفظ و بقای خود شهدای زیادی تقدیم کرده و ملت اجازه نخواهند داد؛ دشمنان توطئه‌های خود را منطقه را عملی کنند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با اعمال سیاست‌های تفرقه‌افکنانه در کشور و نفوذ جریان سکولار در حوزه های علمیه به دنبال دوری حوزویان از دغدغه‌های انقلابی و جهادی هستند.

سردار جعفری با تأکید بر این‌که چهره بزک شده آمریکای جنایتکار نیز کریه و ناخوشایند است، گفت: امروز بیش از آنکه نگران حضور ناوهای آمریکا در منطقه باشیم، نگران عملیات روانی دشمنان هستیم، به یقین در چنین شرایطی نقش حوزه های علمیه و روحانیت در مقابله با فتنه‌های عقیدتی و فرهنگی دشمنان حایز اهمیت است./935/202/ب2

 

ارسال نظرات