۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۷۲۰۳۷
حجت الاسلام نبویان:

ولایت فقیه عامل پیش برنده انقلاب اسلامی است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ولایت فقیه را عامل اصلی پیش برنده انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مبارزه با اسلام، مبارزه با ولایت فقیه و رابطه با آمریکا سه هدف اصلی جریان فتنه در کشور است.
نبویان در مسجد ولی عصر بابل نبویان در مسجد ولی عصر بابل نبویان در مسجد ولی عصر بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در مسجد ولی عصر(عج) بابل با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی الهام گرفته از قیام سیدالشهدا(ع) است، گفت: درس جامعه امروز ما از قیام کربلا، مبارزه و ایستادگی در برابر یزیدیان زمان است.

وی افزود: مکتب عاشورایی تا به امروز انقلاب اسلامی را در مقابل فشارها و فتنه های گسترده نگه داشته است و عامل پیش برنده انقلاب اسلامی محسوب می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که از قیام حسینی باید همواره درس گرفت، اظهار داشت:  درس کربلا درس مقابله با یزید زمان که همان آمریکا و استکبار است نه تن دادن به مذاکره با این نظامی که همواره برای سرنگونی و نابودی ما تلاش کرده است.

وی با یادآوری فتنه 88 و هم قسم شدن جریان های ضد انقلاب برای براندازی نظام اسلامی، گفت: سران فتنه مرتکب جرم بزرگی شدند که باید پاسخگوی اقدامات خود و جنایاتی که در حق نظام  اسلامی به ویژه تعداد بالای شهدای فتنه 88 باشند.

حجت الاسلام نبویان با بیان این مطلب که باید جریان فتنه را درست شناخت، خاطرنشان کرد: جریان فتنه جریان خزنده ای بود که از سالهای قبل برای تقابل با انقلاب اسلامی و سرنگونی آن طرح ریزی شده بود و در سال 88 به بهانه انتخابات خود را نشان داد.

وی افزود: جریان فتنه دارای شاخص های متعددی است که یکی از آن مقابله با انقلاب اسلامی و گفتمان جهانی آن است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به خصومت آمریکا با نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا پس از ظهور انقلاب اسلامی، یکی پس از دیگری جایگاههای خود را منطقه از دست داد به جای حکومتهای دست نشانده آمریکا در منطقه، گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت روز به روز گسترش پیدا کرد.

وی با بیان این مطلب که ولایت فقیه عامل پیش برنده  انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: جریان  فتنه برای تقابل با انقلاب اسلامی ولایت فقیه را هدف گرفته بود و این مساله به راحتی از شعارهای فتنه گران قابل فهم است.

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: فتنه گران برانداز داخلی که بخشی از اصلاح طلبان بودند حتی دست به تالیف قانون اساسی تحت قانون اساسی نوین ایران زدند که در آن، ماهیت اسلامی نظام و ارکانی مانند شورای نگهبان را حذف کردند.

وی شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری ایرانی فتنه گران را در راستای حذف اسلام از صحنه سیاسی کشور بیان کرد و گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران و هدایت های مقام معظم رهبری جریان فتنه را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

استاد حوزه و دانشگاه به فضاسازی های اخیر رسانه ای در کشور و القای ناکارآمدی نظام اسلامی در داخل کشور اشاره کرد و افزود: گروهها و رسانه هایی که به دنبال تضعیف نظام اسلامی باشند در ادامه جریان فتنه حرکت می کنند.

وی با بیان این مطلب که برخی ها در کشور برای  بازگرداندن آمریکا به کشور تلاش می کنند، تاکید کرد: تفکری که به دنبال رابطه با آمریکا و زمینه سازی برای آن است، عقبه ای مانند جریان فتنه دارد.

حجت الاسلام نبویان دیپلماسی مد نظر قرآن را عدم قبول قدرتهای ظالم و استکباری دانست و تصریح کرد: هیچ پیامبر و امامی با کدخدای زمان خود دست دوستی نداد بلکه مبارزه با طاغوت و حکومتهای شیطانی از رسالت فرستادگان خداوند به شمار می رفت.

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر یزیدیان الگوی رفتاری جمهوری اسلامی در مقابل قدرت های استکباری است.

عضو هیات علمی موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني با انتقاد از سخنانی که عزتمند کردن جمهوری اسلامی را در برجام می دانست، خاطرنشان کرد: آیا تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی از دستاوردهای برجام است؟

وی با بیان این مطلب که برخی ها عزت خود را در ارتباط با نظام های فاسد دنیا می بینند، گفت: آیا زانو زدن در برایر امیر یک کشور عربی و رد تقاضای دیدار وزیر امور خارجه از مقام عربستانی دیپلماسی عزت آفرین است؟

حجت الاسلام نبویان با اشاره به تسلیم دولت عربستان پس از هشدار شدید مقام معظم رهبری در ماجرای انتقال اجساد شهدای منا، افزود: نهیب مقام معظم رهبری پس از شهادت زائران ایرانی و عقب نشینی آل سعود برای بازگردادن اجساد کشته شدگان منا برای ما عزت و اقتدار را به همراه داشت.

وی با تشریح سه هدف اصلی جریان فتنه، تاکید کرد: مبارزه با اسلام، مبارزه با ولایت فقیه و رابطه با آمریکا سه هدف اصلی جریان فتنه در کشور است./1313/پ202/ج

ارسال نظرات