۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۷۵۹
حداد عادل:

نام آیت الله هاشمی با انقلاب همراه بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی، نام وی را همراه با انقلاب و امام دانست و ارتحال وی را مایه تاسف ذکر کرد.
غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل در گفت وگوی زنده با بخش خبری 20 و سی شبکه دوم سیما، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ملت ایران، رهبر انقلاب و خانواده ایشان تسلیت گفت.

وی افزود: این خبر به همان اندازه که ناگهانی بود تاسف آور  و تکان دهنده نیز بود.

حداد عادل بیان داشت: نام ایشان با انقلاب همراه بود، هر وقت صحبت از ایشان به میان می آمد انقلاب تداعی می شود، نقش ایشان همه جا دیده می شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: کسانی که با تاریخ انقلاب و نهضت امام آشنا هستند به مبارزات، شکنجه ها و زندان ها و سخنرانی ها و آثار قلمی ایشان نیز واقف هستند.

حداد عادل بیان داشت: آیت الله هاشمی در کنار رهبر معظم انقلاب از افراد شاخص درجه یک نسل اول انقلاب بودند، در شکل گیری شورای انقلاب اسلامی، حزب جمهوری، تشکیل خبرگان، مجلس و قانون اساسی و در همه عرصه ها حضور مؤثر داشتند.

وی بیان داشت: ایشان در نماز جمعه، در مجلس، در جنگ، ریاست جمهوری، سازندگی و اداره مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور فعال داشتند و خدماتی ارائه کردند.سال ها در مجمع تشخیص در خدمت ایشان بودیم و از مدیریت ایشان استفاده می کردیم.

حداد عادل در پایان ابراز کرد: ارتحال آیت الله هاشمی مایه تاسف بسیار است، امیدواریم خدای متعال بر علو درجات ایشان بیفزاید و پایه های انقلاب اسلامی که عمری برای آن تلاش کرد روز به روز محکم تر کند و انقلاب را به اهدافی که امام و سایر مبارزان و خود ایشان داشتند برساند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات