۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۷۳۱۴۳
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان مطرح کرد؛

فعالیت 300 استاد در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 14 مدرسه در استان، گفت: در این مدارس 300 نفر از اساتید حوزه مشغول تدریس هستند.
حوزه علمیه خواهران

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در استان لرستان 14 مدرسه علمیه خواهران در سطح 2 و 3 مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از این تعداد مدرسه، سه مدرسه علمیه مرکز تخصصی زینبیه، دورود و بروجرد که امسال راه اندازی شده است، در سطح 3 فعالیت داشته و مابقی مدارس در سطح 2 فعالیت دارند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: طلاب سطح 3 در رشته تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول اسلامی و کلام اسلامی مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد طلاب سطح 3 در این مدارس علمیه که در رشته های فوق مشغول تحصیل هستند، 60 نفر است.

مهرابی یادآور شد: هم اکنون 300 نفر از اساتید برجسته حوزه های علمیه در مدارس علمیه خواهران لرستان در امر تربیت، تعلیم و تحصیل طلاب نقش آفرینی می کنند.

وی به برگزاری دوره های آموزشی ویژه اساتید حوزه اشاره و عنوان کرد: در طول سال دوره های آموزشی با محوریت علمی در جهت ارتقای شیوه های آموزشی و ارائه شیوه های نوین برای اساتید برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ایجاد حس رقابت تدریس برتر، شناسایی اساتید توانمند، ایجاد خلاقیت و نوآوری در ارائه مطالب درسی و کاربردی و عملیاتی نمودن نظریه های آموزشی بیان کرد.

گفتنی است، هم اکنون یک هزار و 300 طلبه خواهر در مدارس علمیه خواهران لرستان مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند./9459/302/ب2

ارسال نظرات