۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۵۱۴
آیت الله علوی گرگانی:

همه باید حول محور رهبری برای تعالی نظام اسلامی بکوشند

حضرت آیت الله علوی گرگانی همگان را به حفظ و تقویت وحدت در جامعه حول محور ولایت فقیه فراخواند و تاکید کرد که رمز موفقیت نظام اسلامی در برهه های مختلف حفظ انسجام بوده است.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز جمعی از شواری مرکزی ائمه جماعات سپاه و بسیج کل کشور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: اشکالات در جامعه زیاد است و مهم ترین آن فاصله زیاد گروه ها و تشکل هاست؛ این تشکل ها و گروه ها ارتباط آنچنانی ندارند قهرا اگر جامعه این طور باشد نتیجه ای نخواهیم گرفت، بویژه در مواقع حساس که نیاز است.

وی در ادامه افزود: بهترین محوریت برای این ارتباط امام جماعت است؛ امام جماعتی که خود را مسؤول و برنامه ریز بداند؛ قابلیت مدیریت در امام جماعت است شخصی که فعال و دلسوز باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: اگر روحانیت دلسوز، مردم دار و مردمی باشد خیلی از مسائل برطرف می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت در جامعه ابراز داشت: رمز موفقیت بنیانگذار انقلاب وحدت بود و مردم نیز در این زمینه کوتاهی ندارند.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حفظ وحدت در جامعه تاکید داشته و دارند؛ بنابراین همه باید حول محور رهبری انسجام خود را حفظ و برای تعالی نظام اسلامی تلاش کنیم./9241/پ202/ج

ارسال نظرات