۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۳۶۰۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

وحدت داخلی همواره مورد تأکید آیت الله هاشمی رفسنجانی بود

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با وجود همه فشارهایی که به آیت الله هاشمی رفسنجانی می آورند اما هیچ گاه از خط انقلاب و رهبری خارج نشد، گفت: این شخصیت برجسته انقلاب تا آخرین لحظه عمر خود از مقام معظم رهبری دفاع کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که نقش آفرینی آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: تعبیر رفیق دیرین و همسنگر در دوران مبارزات سال های متمادی جمهوری اسلامی در پیام مقام معظم رهبری نشان دهنده جایگاه این شخصیت برجسته در انقلاب است.

وی با بیان این که خدمات و تلاش های بی وقفه آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران سخت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: مقام معظم رهبری در شرایط سخت انقلاب اسلامی با همفکری و همدلی این شخصیت برجسته انقلاب مشکلات و خطرات را پشت سر گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که آیت الله هاشمی رفسنجانی یاری و همراهی صدیق برای بنیانگذرا کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بودند، خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ انقلاب در طول سه دهه اخیر مسؤولیت های مهمی را در کشور عهده دار بود.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی در هر جایگاهی که قرار داشت از هیچ کوششی برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد، افزود: ایشان تا آخرین لحظه عمر خود در راه خدمت به اسلام و انقلاب گام برداشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برخی اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت آیت الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبری ذره ای از رفاقت و پیوند عمیقی که بین این دو شخصیت بزرگ انقلاب بود را کمرنگ نکرد، تصریح کرد: محبت عمیق مرحوم هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری هیچ گاه کم نشد و همواره با قوت ادامه داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که کسانی که امروز از دوستی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دم می زنند بلاها و مصائب بسیاری را برای این شخصیت برجسته انقلاب به وجود آوردند، تصریح کرد: این عده در حوادث و خطرهایی که پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دهه 70 به وجود آمد برای این یار زجر کشیده انقلاب نسبت های ناروا به ایشان دادند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که علیرغم همه فشارهایی که به آیت الله هاشمی رفسنجانی می آورند اما هیچ گاه ایشان از خط انقلاب و رهبری خارج نشدند، خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته انقلاب تا آخرین لحظه عمر خود از مقام معظم رهبری دفاع کردند.

وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را دلسوز انقلاب اسلامی معرفی کرد و با بیان این که ایشان تا آخرین لحظه عمر خود نسبت به اعتلا و پیشرفت کشور دغدغه داشت، افزود: با وجود این که عده ای همواره به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه بودند، این شخصیت برجسته انقلاب در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب بر ضرورت وحدت و همدلی عموم جامعه تأکید  داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به توطئه دشمنان و عناصر ضد انقلاب برای تفرقه افکنی در موضوع برخی اختلاف نظرهای طبیعی در نظام گفت: ما برای از دست دادن یار دیرین انقلاب که همیشه اذعان می‌کرد به رهبری عشق می‌ورزد غمگین هستیم و به ساحت رهبر معظم و خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و بر آن باوریم اختلاف نظرهای فکری و اجتهادی هرگز نمی‌تواند میان ما و خدمات انقلابی شخصیت آیت الله رفسنجانی خدشه وارد کند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که عده ای همواره به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی هستند، گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران در صحنه های مختلف مانع تحقق توطئه های دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که وحدت رمز پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: باید هر روزنه ای که بستر ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه را فراهم می کند بندیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب با وحدت و همدلی مردم از همه توطئه های شوم خود باز خواهند ماند، تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره بر آن تأکید می کرد تقویت وحدت در جامعه و دوری از هر گونه تفرقه و اختلاف بود.

حجت الاسلام غلامی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مرد روزهای سخت یاد کرد و با بیان این که این شخصیت برجسته انقلاب در همه صحنه ها و عرصه ها با اقتدار ایستاد و انقلاب اسلامی دفاع کرد، گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در تشییع پیکر این مبارز انقلابی تجلی عشق مردم به یار صدیق امام و رهبری بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، آیت الله هاشمی را از پیشگامان مبارزه با رژیم ستشماهی خواند و تاکید کرد: این مرد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران تا آخر روز از عمر خود روحیه انقلابی و خدمت به انقلاب و نظام را حفظ کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شأن و منزلت و جایگاه این شخصیت عظیم الشان آنقدر والا و برجسته بود که مقام معظم رهبری با صراحت فرمودند برای من هیچکس هاشمی نمی شود، بیان داشت: پیام مقام معظم رهبری در خصوص ارتحال آیت الله هاشمی نیز نشان دهنده جایگاه ارزشمند این شخصیت برجسته در انقلاب اسلامی و پس از آن است./202/950/ب1

ارسال نظرات