۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۷۴۰۶۹
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از اهداف عالیه انقلاب دفاع می‌کرد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهربا بیان برخی ویژگی‌های بارز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: ایشان از اهداف عالیه انقلاب دفاع می‌کرد، هرچند به فرموده مقام معظم رهبری، اختلاف‌نظرهای بود ولی ایشان به انقلاب پشت نکرده و خود را از انقلاب می‌دانست و بر همین اساس هم ماند
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله صفای بوشهری و  مسئولین استانی در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در این مراسم با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به پیامبر امر به استقامت و تحمل در برابر سختی‌ها کرده است، گفت: پیامبر اکرم (ص) در انجام رسالت الهی مأموریت یافت که سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به  اینکه ادامه راه سختی و دشواری کار پیامبر (ص) بود که می‌بایست استقامت کند، افزود: با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی آن چیزی که مهم است تداوم استقامت در شروع و در جریان و هم حین در حرکت است.

وی با بیان برخی ویژگی‌های بارز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل از انقلاب سختی‌ها و دشواری های فروانی را تحمل کرد.

 حجت‌الاسلام جمالی افزود: مخالفت با سیاست‌های ظالمانه شاهنشاهی کار بسیار سختی بود که ایشان حرف خود را می‌زد و مخالفت خود را اعلام می‌کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در دوران تبعید حضرت امام (ره) ارتباط بین مبارزین را برقرار می‌کرد و بعد از انقلاب این استقامت در مقابل سختی‌ها را ادامه می‌دهد و در کنار حضرت امام بود و در جهت تحقق اهداف حضرت امام (ره) حرکت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی یکی از روحیات هاشمی رفسنجانی بود، خاطرنشان کرد: ایشان از اهداف عالیه انقلاب دفاع می‌کرد، هرچند به فرموده مقام معظم رهبری، اختلاف‌نظرهای بود ولی ایشان به انقلاب پشت نکرده و خود را از انقلاب می‌دانست و بر همین اساس هم ماند./846/
ارسال نظرات