۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۱۳۱
مدیر حوزه علمیه شهداد کرمان:

راه صحیح مقابله با دشمن گوش فرا دادن به رهنمودهای رهبری است

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که آمریکا هیچ وقت دست از دشمنی خود با ما بر نمی دارد، گفت: راه صحیح برای مقابله با دشمن گوش فرا دادن به صحبت های رهبر انقلاب است و دولتی که بتواند صحبت های رهبر را در جامعه و در سیاست های خود اجرایی کند، موفق می شود.
دشمن

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دشمن هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود بارها به مسؤولان کشور گفته بودند که به کشورهایی همچون آمریکا اعتماد نکنید و راحت مملکت را به دست آمریکایی ها ندهید چون هدف آن ها از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که برجامی که دولتی ها به آن افتخار می کنند، جز ضرر چیزی را به دنبال نداشت، اظهار داشت: چرا آقایان مسؤول، به خط قرمزهای رهبر انقلاب گوش فرا ندادند و کشور را راحت به دست دشمن دادند.

وی خاطرنشان کرد: هر بار مردم ایران از اصول دینی و انقلابی خود فاصله گرفته اند دشمن بر آن ها پیروز شده و هر زمان که پای اصول و خط قرمز های خود بودند، توانستند دشمن را همچون هشت سال جنگ دفاع مقدس، شکست دهند.

استاد حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که دولت مردم را با خرید یک هواپیمای خراب، فریب ندهد، بیان داشت: مسؤولان باید جواب گوی مردم باشند و به مردم بگویند که چرا برجام بدون نتیجه ماند و هیچ سودی برای مردم نداشت.

وی تصریح کرد: چرا در مذاکرات همه کارها را باید ما اول انجام می دادیم در حالی که رهبر انقلاب گفته بود تحریم ها باید باهم برداشته شود و ما هم آن کارها را انجم می دهیم.

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که روسیه و چین هم در این مذاکرات حضور داشتند ولی چرا مفید اثر نبودند، افزود: چین و روسیه به فکر منافع خود هستند و هر زمان که ببینند منافع آن ها در خطر است، عقب می کشند و از کسی دفاع نمی کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد ابراز داشت: تمام رییس جمهوران آمریکا یک هدف دارند و آن هم از بین بردن ایران است و ایران باید با بصیرت کامل بتواند در مقابل آمریکا بایستد و فریب آن ها را نخورد.

وی با بیان این که دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود برنمی دارد، خاطرنشان کرد: راه صحیح برای مقابله با دشمن گوش فرا دادن به صحبت های رهبر انقلاب است و دولتی که بتواند صحبت های رهبر را در جامعه و در سیاست های خود اجرایی کند، موفق می شود.

حجت الاسلام بذرکار در پایان گفت: رهبر انقلاب دلسوزترین فرد در کشور است و می خواهد کشور خوبی برای مردم باشد و مردم سعی کنند به صحبت های رهبر انقلاب گوش فرا داده و آن ها را در زندگی ها خود عملی کنند./302/9707/ب1

ارسال نظرات