۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۵۳۱
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

فرهنگ به صورت تکه های پازل و نامحسوس وارد می شود

شاکر نژاد نفوذ فرهنگی را به صورت نامحسوس و از طریق وارد کردن تکه های پازل به داخل کشور دانست و گفت: اگر ما هوشیار نباشیم نخواهیم فهمید از کجا ضربه خورده ایم.
احمد شاکر نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد شاکرنژاد، عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، شب گذشته در نشست هم اندیشی عرفانهای کاذب که در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: نفوذ فرهنگی به گونه ای است که تکه های پازل فرهنگ به صورت جداگانه وارد می شود و در داخل کشور کامل می شود و ما شاهد فرهنگ های وارداتی هستیم.

وی افزود: در جریان نفوذ فرهنگی مشخص نیست که چه کسی این تکه های پازل را آورده است و چگونه وارد کشور شده است و باید در مقابله با آن کاملا هوشیار بود و نگذاشت که آموزه های نادرست از همان ابتدا وارد فضای کشور شوند.

شاکرنژاد با بیان این که فرهنگ از طرق مختلف وارد کشور می شود، ابراز داشت: فرهنگ و معنویت کاذب از طریق مؤسسات معنوی، برنامه های مختلف تلویزیونی مانند خندوانه و دورهمی، ورزش های رزمی و معنوی مانند یوگا و کونگ فو و دیگر راه های پنهانی وارد کشور می شوند.

وی با ابراز امیدواری از ورود مؤسسه بهداشت معنوی به رصد معنویت های کاذب در ایران خاطرنشان کرد: باید از ابتدا مقابل این حرکت ها و جریان ها ایستاد و نگذاشت که در داخل کشور جایگاهی پیدا کنند./843/203/ب3

ارسال نظرات