۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۵۷۶۹
با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی به کشور در شهرکرد برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه برنامه 12 بهمن ماه در شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.
دهه فجر

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به رویکردها و محورهای فرهنگی، تبلیغی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری، گفت: بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن ‌شناسی، وحدت و همبستگی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و الهام بخشی از محورهای فرهنگی تبلیغی در دهه فجر خواهد بود.

گرجی اظهار کرد: بازخوانی، تبیین آرمانها و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت ‌افزایی در عرصه انقلاب اسلامی با تأکید بر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبری از شاخص‌ترین رویکردهای بصیرت افزایی در دهه فجر انقلاب در چهارمحال و بختیاری است.

رییس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با اشاره به نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی در دهه فجر، تصریح کرد: معرفی دستاوردهای جمهوری اسلامی به عنوان نمادهای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در دهه فجر ضرورت دارد.

این مقام مسؤول بر توسعه و تعمیق درک و شناخت مردم در زمینه دشمن‌ شناسی و استکبارستیزی تأکید کرد و افزود: شناسایی و معرفی مجاری، کانونها و بسترهای نفوذ، تأثیرپذیری فتنه ‌انگیزی دشمنان در روند شکوفایی انقلاب اسلامی در دهه فجر اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به تبیین دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و رهبری در راستای حفظ وحدت و یکپارچگی عمومی و شاخصهای گفتاری و رفتاری در راستای تقویت وحدت و هویت ملی از منظر ایشان، تصریح کرد: توصیف و تبیین چیستی، چرایی و ضرورت وحدت و همبستگی ملی در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در انجام برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.

گرجی با اشاره به تبیین ضرورت و سازوکارهای اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل در سایه روحیه و مدیریت جهادی در دهه فجر انقلاب، اظهار کرد: تلاش و زمینه‌ سازی برای تبدیل اقتصاد مقاومتی به فرهنگ عمومی و مطالبه ملی در برنامه‌های دهه فجر سال جاری ضرورت دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه مهمانی لاله‌ها در 14 بهمن‌ماه سال جاری، گفت: این برنامه ساعت 15 بعدازظهر روز 14 بهمن ‌ماه به منظور تجدید پیمان با شهدا در گلزار شهدای شهرهای مختلف استان برگزار می ‌شود.

گرجی با بیان اینکه «گفتمان انقلاب ‌اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» شعار دهه فجر امسال نامگذاری شده است و هفته استقبال از دهه فجر از ۵ بهمن ‌ماه آغاز و تا ۱۱ بهمن ادامه دارد، ابراز کرد: ویژه برنامه 12 بهمن ماه در شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن ‌ماه سال جاری در شهرکرد ساعت 9 صبح از میدان انقلاب تا میدان امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار خواهد شد./302/9457/ب1

ارسال نظرات