۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۳۷۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

برنامه های دهه فجر انقلاب و انقلابی گری را متجلی سازد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: با اشاره به تلاش های دشمن برای حذف انقلابی گری در جامعه، گفت: وجهه ها و جلوه های انقلاب و انقلابی گری باید در تبلیغات، سخنرانی ها و برنامه های دهه فجر نمود عینی داشته باشد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با مسؤولان کمیته های 23 گانه ستاد بزرگداشت دهه فجراستان، پیروزی انقلاب اسلامی را مصداق یوم الله خواند و گفت: یوم الله دهه فجر، روز قدرت نمایی پروردگار بود که باید آن را یادآوری و بازخوانی کرد.

وی تصریح کرد: در برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید به موضوع انقلاب بیشتر پرداخته شده و سختی ها و فشارهایی که پدرانشان برای پیروزی انقلاب متحمل شده اند، برای نسل حاضر بازگو شود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: جوانان و نسل جوان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران به آسانی به پیروزی نرسیده است.

وی بر لزوم بازشناسی و بازخوانی صحنه های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: فضای عمومی جامعه باید رنگ و بوی انقلاب به خود بگیرد؛ تصاویر و عکس های شجاعت مردمی انقلابی فارغ از جریان های سیاسی در معابر عمومی نصب شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین بر مردمی و عمومی کردن برنامه های دهه فجر تأکید کرد و گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر با همکاری بسیج در این بخش متمرکز شده و مساجد و پایگاههای اجتماعی و مردمی را پای کار بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمن برای حذف انقلابی گری در جامعه، بیان داشت: وجهه ها و جلوه های انقلاب و انقلابی گری باید در تبلیغات، سخنرانی ها و برنامه های دهه فجر نمود عینی داشته باشد.

وی تصریح کرد: مرگ بر آمریکا برگرفته از متن صریح قرآن است، با این وجود عده ای در تلاش هستند چهره زشت و جنایتکارانه آمریکا را تطهیر کرده و از باب روشنفکرانه در حال تزریق تفکر برچیده شده شعار مرگ بر آمریکا هستند.

استاد حوزه و دانشگاه ارومیه تأکید کرد: برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید تجلی جلوه های انقلاب باشد.

محسن شکرنیا، مسؤول ستاد دهه فجر آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به اجرای 320 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر، گفت: این برنامه ها از سوی 23 کمیته ستاد دهه فجر برنامه ریزی شده است.

در ادامه این جلسه رؤسای کمیته های کارگری، روستایی و عشائری، قرآنی، فرهنگی هنری، کودک و نوجوان و ایثارگران به تشریح برنامه های خود پرداختند./936/202/ب2

ارسال نظرات