۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۹۱۳
آیت الله اعرافی:

هر اقدامی نابخردانه علیه شیخ عیسی بازتاب جهانی خواهد داشت

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: مراجع تقلید و علمای ما نسبت به شخصیت شیخ عیسی قاسم بسیار بسیار نگران هستند و چنانچه دادگاه بحرین به شکل ظالمانه تصمیمات نامناسبی نسبت به این عالم مجاهد اتخاذ کند بازتاب های بسیار زیادی در سراسر جهان خواهد داشت.
آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت سرکوب مردم انقلابی بحرین و هتک حرمت به روحانی مجاهد آیت الله شیخ عیسی قاسم در مدرسه علمیه فیضیه قم با اشاره به حضور پرشور طلاب در این اجتماع، گفت: این اجتماع بزرگ نشان دهنده این است که حوزه های علمیه ایران و جهان نسبت به آن چه که در بحرین در حال اتفاق است حساس هستند و بی تفاوت از کنار آن نمی گذرند.

وی به اتفاقات اخیر در بحرین اشاره کرد و ضمن محکوم کردن حرکت نابخردانه حکومت آل خلفیه در بحرین،‌ افزود: مردم ایران نسبت به بازداشت برخی از مردم بحرین و در بند کشیدن بزرگان این کشور حساس شده اند به همین دلیل حوزیان نیز هم پای سایر مردم کشورمان از ملت مظلوم و بی دفاع بحرین و شیخ عیسی قاسم اعلام حمایت کرده اند و در این تجمعات حضور پیدا می کنند.

آیت الله اعرافی به حضور گسترده حوزویان در حمایت از مردم بحرین اشاره کرد و ادامه داد:‌ امیدواریم حاکمان بحرین عمق این همبستگی و تضامن با علمای بحرین و جوانان بحرین را درک کنند و دست از بی عقلی و ظلم بردارند.

مدیر حوزه های علمیه کشور  گفت: مراجع تقلید  و علما ما نسبت به شخصیت شیخ عیسی قاسم بسیار نگران هستند و چنانچه دادگاه  بحرین به شکل ظالمانه  تصمیمات نامناسبی نسبت به این عالم مجاهد اتخاذ کند بازتاب های بسیار زیادی در سراسر جهان خواهد داشت.

وی  ادامه داد: آرام نگهداشتن جوانان بحرین حد و مرز دارد؛ اما اگر این جوانان کاسه صبرشان به جوش بیایید،‌دیگر کسی نمی تواند جلو دار آن ها باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ضمن هشدار مجدد به دولت بحرین،‌تصریح کرد:  هر اقدام نابخردانه ای حساسیتها را بالا خواهد برد و آشفتگی منطقه را افزایش خواهد داد./858/202/ص

ارسال نظرات