۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۷۷۶۶۳
همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

برپایی نمایشگاه امام و انقلاب در مدرسه دارالشفاء

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه امام و انقلاب درسه بخش تصویری، کتاب و فرهنگی از سوی بسیج مدرسه علمیه فیضیه و دارالشفاء آغاز به کار کرد.
نمایشگاه امام و انقلاب
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه امام(ره) و انقلاب درسه بخش تصویری، کتاب و فرهنگی از سوی بسیج مدرسه علمیه فیضیه و دارالشفاء آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، بخش تصویری این نمایشگاه شامل آثار مربوط به شهدای روحانی در انقلاب، دفاع مقدس، ترور، مدافعان حرم و شهدای منا همچنین تحریف خط امام خمینی(ره)،گتفمان ها و جریان های فکری و فرهنگی در مسیر تمدن اسلامی، تهدید دشمن و روحیه انقلابی، جهاد کبیر، امنیت و اقتدار و تکرار جنگ احزاب است.

کتاب های امام خمینی(ره)، رهبرمعظم انقلاب، علامه عسکری و آیت الله جوادی آملی همچنین کتاب هایی با موضوع انقلاب، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و عمومی نیز در نمایشگاه امام و انقلاب عرضه می شوند.

در بخش فرهنگی نیز نرم افزارها و ملزومات فرهنگی ایرانی اسلامی عرضه می شوند.

گفتنی است، تمام محصولات نمایشگاه امام(ره) و انقلاب با 50 درصد تخفیف عرضه می شوند و طلاب جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند در ایام دهه فجر از ساعت 8 تا 12 و 14:30 تا 17 به حیاط دوم مدرسه عالی دارالشفاء قم مراجعه کنند../1324/ت303/ج

ارسال نظرات