۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۷۷۷۷۳
مسؤول ستاد نماز جمعه شهرستان کارون:

دفاع از انقلاب اسلامی زمینه ساز آزادی فلسطین است

مسؤول ستاد نماز جمعه شهرستان کارون با اشاره به دفاع عشایر خوزستان از انقلاب اسلامی گفت: دفاع از انقلاب اسلامی زمینه ساز آزادی فلسطین، پیروزی حق بر باطل و نصرت مستضعفان است.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جادر حریزاوی، مسؤول ستاد نماز جمعه شهرستان کارون، ظهر امروز، در مراسم تجدید بیعت عشایر خوزستان با ولایت فقیه که در حسینیه بقیه الله انجام شد، با اشاره به اینکه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی از اذهان ملت ایران فراموش نمی شود، گفت: فریادهای «امام آمد» هر گز فراموش نمی شوند و ما با همه وجود و با صدای بلند فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سر دادیم و برای به دست آوردن آن از همه داشته های خود گذشتیم.

مسؤول ستاد نماز جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه ملت ایران برای به دست آوردن آزادی در زیر بیرق اسلام، انقلاب کرد، ابراز داشت: امام راحل(ره) انقلاب اسلامی و دفاع از آن را مقدمه ای برای آزادی لبنان، افغانستان، عراق، ملت مظلوم فلسطین، پیروزی حق بر باطل و نصرت مستضعفان برشمرد.

این مقام مسؤول گفت: عشایر و اقوام خوزستانی با ندای «لبیک یا خامنه ای» تجدید بیعت دوباره خود را با ولایت و نماینده ولی فقیه در استان به همگان نشان می دهند و بر مسیر پیروی و همراهی با ولایت تأکید می کنند.

جادری به استقبال میلیونی ملت ایران در 12 بهمن سال 57 از بنیانگذار نظام اسلامی اشاره و اظهار داشت: امسال نیز فجری دیگری را بدون امام خمینی(ره) می گذرانیم اما آمده ایم تا بیعت دوباره خود را با رهبرمعظم انقلاب و در حضور نماینده ولی فقیه نشان دهیم.

گفتنی است، عشار عرب، لر و بختیاری خوزستان تجدید بیعت دوباره خود را با ولایت فقیه در حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، انجام و بر حمایت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تأکید کردند./203/9456/ب1

ارسال نظرات