۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۷۷۸۳۲
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی نتیجه اعتماد امام خمینی به مردم بود

کارشناس مسائل سیاسی به ضرورت آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی تأکید و تحقق آن را نتیجه اعتماد و اعتقاد امام خمینی(ره) به جوانان دانست.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سامی نیسی، کارشناس مسائل سیاسی و استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همچون خورشیدی فروزان و دستاوردهای آن به جهانیان می رسد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بیداری ملت ها با انواع کیش ها، آیین ها، ادیان، مذاهب و قومیت ها را در پی داشت.

کارشناس مسائل سیاسی انقلاب اسلامی را پس از نهضت رسول خدا(ص) در صدر اسلام، موفق ترین انقلاب ها در نابودی و از بین بردن تاج و تخت ظلم، استکبار و طاغوتیان دانست.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پایبندی و ادامه دادن راه انقلاب اسلامی در گرو پیگری اهداف و برنامه های امام راحل است، خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط نسل انقلاب با جوانان امروزی، جهت آشنایی و آگاهی جوانان از رشادت ها و فداکاری های امام خمینی(ره) و انقلابیون از جمله عوامل استمرار انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام نیسی ادامه داد: امام خمینی (ره) در دوره ای دین اسلام منزوی شده بود با قیام خود جایگاه دین را زنده و غیر ممکن ها را ممکن کرد و حکومت پهلوی مورد حمایت غرب را از صحنه زدود.

وی ایمان امام خمینی(ره) به خدا و اتکا به مردم به ویژه جوانان را سبب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: به ثمر نشستن جمله معروف امام خمینی(ره) «سربازان من در گهواره هستند» را در سال 57 شاهد بودیم و پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت نتیجه اعتماد و باور امام به جوانان بود.

کارشناس مسائل سیاسی به ضرورت تداوم ارتباط جوانان با انقلاب اسلامی تأکید و اظهار داشت: ارزش ها و مسیر صحیح انقلاب اسلامی به جوانان معرفی شود و باید از تغییر و کم ارزش کردن ارزش های اصیل انقلاب به وسیله نفوذی ها و لیبرال ها جلوگیری شود.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مقاومت و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب سپری شدن چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی و اقتدار در عرصه جهانی است و امروزه مستضعفان جهان و ملت ها از انقلاب ما الگوبرداری می کنند./302/9456/ب1

ارسال نظرات