۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۷۸۰۸۵
مدیر حوزه های علمیه خوزستان:

حوزه های علمیه نقشی بی‌بدیل در دفاع از ارزش های اسلامی دارند

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که نقش حوزه های علمیه در دفاع از ارزش های اسلامی کشور بی بدیل است، گفت: هر چقدر که به حوزه های علمیه رنگ و بوی بالاتری بخشیده شود، خیرات و برکات بیشتری برای کشور و ملت خواهد داشت.
حجت الاسلام بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید این حوزه که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسؤولان لشکری و کشوری برگزار شد، با اشاره به این که حوزه های علمیه رسالت پاسداری از حریم ولایت و اسلام را بر عهده دارند، ابراز داشت: به لطف پروردگار و آیت الله موسوی جزایری امیدواریم شاهد تأسیس حوزه های علمیه و رونق مساجد در استان باشیم.

وی با اشاره به این که در همه مساجد خوزستان امام جماعت وجود دارد و فعالیت های بسیار خوب فرهنگی صورت می گیرد، ادامه داد: رونق مساجد خوزستان در کشور مثال زدنی است و بسیاری از طلاب استان های دیگر از آن الگوبرداری می کنند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان این که به برکت حوزه های علمیه در همه ادارات و تقریبا بیشتر مدارس نماز جماعت برقرار و برنامه های فرهنگی ارزشمندی برگزار می شوند، افزود: حوزه های علمیه خواهران نیز برنامه های فرهنگی گوناگونی را در سطح استان خوزستان انجام می دهند که خداوند را به پاس این نعمت سپاسگزاریم.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، مأموریت مشارکت در ساخت و تجهیز حوزه های علمیه را دارد، گفت: فرمانده کل سپاه تأکید ویژه بر توجه به حوزه های علمیه استان خوزستان دازد؛ در مناطقی به دستور وی سپاه وارد شده و کمک هایی را داشته است.

این مقام مسؤول با بیان این که حوزه های علمیه در شهرهای اهواز، حمیدیه، اندیکا، شادگان و مناطق محروم به کمک سپاه در حال رونق بخشیدن هستند تا بتوان خدمات بهتری را داشته باشیم، ادامه داد: در مناطق محروم نقش نخست را خیرین دارند؛ از حمایت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز صمیمانه سپاسگزاریم.

وی با اشاره به این که نقش حوزه های علمیه در دفاع از ارزش های اسلامی در کشور بی بدیل است، تأکید کرد: هر چقدر که به حوزه های علمیه رنگ و بوی بالاتری بخشیده شود، خیرات و برکات بیشتری برای کشور و ملت خواهد داشت.

حجت الاسلام بهرام پور بیان داشت: تاکنون در دولت های گذشته حوزه های علمیه مورد حمایت نسبی قرار گرفته اند و از حیث تجهیزات کمک هایی شده که امیدواریم در آینده نیز ادامه پیدا کند و شاهد حوزه های علمیه بیشتری در استان باشیم./9453/202/ب2

ارسال نظرات