۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۷۸۲۲۰
آیت الله موسوی جزایری:

جسارت به علمای شیعه بی جواب نخواهد ماند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران جرقه بزرگ آن اهانت رژیم شاه به حضرت امام بود که در روزنامه ای مقاله جسارت آمیز منشر شد و شعله های انقلاب بالا گرفت، گفت: جسارت و اهانت به ساحت علمای مقدس شیعه به یقین بدون جواب نخواهد ماند و آل خلیفه با برخورد جسارت آمیز نمی تواند کار خود را پیش ببرد.
آيت الله موسوي جزايري در نماز جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با توصیه خود و بندگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به 5 جمادی الاول، تولد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، ابراز داشت: این روز برای تقدیر از زحمات پرستار تعیین شده است. پرستاران قشری برخوردار از خدمات ارزشمند و بسیار تأثیرگذار هستند؛ از مسؤولان می خواهیم برای رفاه حال پرستاران کوشا باشند.

وی با تجلیل از روحانی والامقام آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر بزرگ روحانی بحرین، تصریح کرد: به رژیم آل خلیفه تذکر می دهیم که تصور نکند با برخوردهای جسارت آمیز به علمای شیعه می توانند کار را پیش ببرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران جرقه بزرگ آن اهانت رژیم شاه به حضرت امام بود که در روزنامه ای مقاله جسارت آمیز منشر شد و شعله های انقلاب بالا گرفت، تصریح کرد: جسارت و اهانت به ساحت علمای مقدس شیعه به یقین بدون جواب نخواهد ماند.

امام جمعه اهواز بیان داشت: در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه سال جاری همه با هم در این روز که مظهر اقتدار و نماد عزت، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است، شرکت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به 19 بهمن ماه به عنوان روز نیروی هوایی و اینکه روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: نیروی هوایی با وجود عدم سقوط کامل رژیم اما با امام اعلام بیعت و برابر ایشان رژه رفتند و شعار می دادند که ما از طاغوت گذشتیم و به خمینی بزرگ پیوستیم؛ درود خداوند به افسران، درجه داران نیروی هوایی باد چراکه دین خود را به اسلام و میهن ادا کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس رشادت های بسیاری را به نمایش گذاشتند و در حال حاضر نیز بسیار موفق و غرور آفرین عمل می کنند.

وی با اشاره به این که روز گذشته(14 بهمن ماه)، روز جهانی تالاب ها بود که از سوی سازمان ملل مشخص شده است، گفت: تالاب های بسیاری در کشور وجود دارد اما رئیس محیط زیست کشور به همراه نماینده سازمان ملل در ایران در رابطه با محیط زیست و سفرای خارجی به احترام مردم خوزستان در استان حاضر شدند و به دو تالاب جهانی شادگان و هورالعظیم اهمیت دادند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که انواع منابع و برکات را خداوند متعال در دل این دو تالاب قرار داده است، افزود: روز گذشته مراسمی در این خصوص برگزار و ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات مربوط به هور و همچنین موزه حیات وحش افتتاح شد که از اظهار لطف به خوزستان قدردانی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که پیشنهادهای عملی مربوط به احیای تالاب های شادگان و هورالعظیم ارائه شد که در کشور چنین تالابی پیدا نمی شود، بیان داشت: این پیشنهاد ها مشخص در جهت احیای آن برای ایجاد منبع درآمدی برای مردم است و نوع های گوناگونی ساز آبزیان و طیور و دیگر موارد وجود دارد که تصمیمات اجرایی شوند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این که فعال شدن دو تالاب هورالعظیم و شادگان سبب اشتغال هزاران نفر خواهند شد و بسیاری از مشکلات برطرف می شوند، بیان داشت: امیدواریم مسؤولان به پیشنهاد ها توجه کنند و از آنها نه سخنرانی  و برگزاری جلسات بله عمل می خواهیم./201/9453/ب1

ارسال نظرات