۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۸۵۲۳

جشن‌های انقلاب در مدارس علمیه کشور برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از برگزای جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در تمام مدارس علمیه و نمایندگی‌های حوزه علمیه در دهه فجر خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طیب حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید حسن طیب حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های حوزه علمیه در دهه فجر اظهار کرد: در حوزه‌های علمیه برنامه‌هایی در سطح ملی در این ایام برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در شهر قم چهار همایش ویژه دهه فجر برگزار می‌شود ادامه داد: در تمام مدارس علمیه و نمایندگی‌های حوزه علمیه در دهه فجر جشن‌های پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، همچنین در این ایام اعزام مبلغ داریم و مبلغان مجازی حوزه هم در دهه فجر فعالیت‌هایی را دارند.

ناصر نجفیان مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه المصطفی در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در دهه فجر اظهار کرد: جامعه المصطفی در این ایام برنامه‌های بین المللی را در بیش از 70 نمایندگی خود در سطح جهان برگزار می‌کند و برخی از این برنامه‌ها در جایی برگزار می‌شود که کشورمان نمایندگی سیاسی ندارد.

وی افزود: برنامه‌های جامعه المصطفی در دهه فجر در جهان، دارای پیشینه فرهنگی و از نوع دینی است و این برنامه‌ها هماهنگ با برنامه‌های نهادهای سیاسی کشور است.

حجت‌الاسلام حمید نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش دیگری از این جلسه گفت: این نهاد چندین برنامه را در دهه فجر برای کارکنان خود و خانواده‌های آن‌ها برگزار کرده است و دفتر تبلیغات اسلامی در این ایام اعزام مبلغ به سراسر کشور داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هشت برنامه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضبط شده است که این برنامه‌ها در دهه فجر پخش می‌شود، همچنین در این ایام برگزاری برنامه زیارت عاشورا در بیت تاریخی امام خمینی(ره) را شاهد بودیم./872/د102/ی

ارسال نظرات