۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۶۳۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه:

نگاه جهانیان به همراهی مردم با انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه 22 بهمن ماه را روز ملی ما و یادگار شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: در شرایط امروز نگاه همه مردم جهان به همراهی مردم با انقلاب است.
حجت الاسلام محمد علی فاطمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمد علی فاطمیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، عصر امروز در تربت حیدریه 22 بهمن ماه را روز ملی و یادگار شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: در شرایط امروز نگاه همه مردم جهان به همراهی مردم با انقلاب است و امروز راهپیمایی ضرورتی بیش از گذشته دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه با بیان این که مردم بايد همانند سال هاي اوليه انقلاب اسلامي در كنار هم و با وحدت از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كنند، بیان کرد:  امروز نسل جوان ما با اتكا به خداوند متعال و پيروي از منويات رهبري به اوج دانش ها و مهارت ها دست پيدا كرده و توانسته اند در بسياري از مهارت ها سر آمد باشند.

وی با بیان این که ملت همیشه در صحنه در سراسر کشور با مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه یاوه گویان را خواهند داد، تصریح کرد: همراهان نظام و انقلاب با وحدت خود دوستان نظام را خوشحال و امیدوار کرده و دشمنان را به خروش در می آورند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه ادامه داد: قطعا مطابق با فرمان مقام معظم رهبری همه ما روز ملی 22 بهمن به صحنه خواهیم آمد و به یاوه گویی های دشمنان نظام و انقاب که به طمع افتاده اند پاسخی دندان شکن می دهیم.

حجت الاسلام فاطمیان با دعوت از همه اقشار جامعه از آنان خواست تا با مشارکت و حضور حداکثری بار دیگر حضور همیشه در صحنه خود را به رخ بیگانگان کشیده و به یاوه گویی های مستکبران نظام پاسخی قاطع و دندان شکن دهند.

شایان ذکر است؛ راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در تربت حیدریه روز جمعه همزمان با سراسر میهن اسلامی راس ساعت 9:30 صبح از محل میدان بسیج به سمت میدان شهدا و میدان مرکزی برگزار می شود./864/203/ب1

 

 

ارسال نظرات