۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۴۷۹۶۶۶
فرمانده انتظامي استان قم:

ورزش در سايه اخلاق و معنويت رشد و تعالي پيدا می‌کند

فرمانده انتظامي استان قم با تأکید بر ضرورت توجه به امر ورزش در کشور، گفت: نظام ورزشي کشور در سايه اخلاق و معنويت رشد و تعالي پيدا می‌کند.
فرمانده انتظامی قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فرزندان کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم گرامیداشت دهه فجر، با بیان اینکه توجه به امر ورزش باید در کشور نهادینه شود، اظهار داشت: پایه ورزش مبنای دینی، اخلاقی و ارزشی است.

فرمانده انتظامی استان گفت: نظام ورزشی کشور در سایه اخلاق و معنویت رشد و تعالی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب گفتمان سیاسی کشور وابسته به غرب بود، گفت: سیاست کشور در زمان طاغوت مبتنی بر دیکته غربی‌ها و فرهنگ کشور متأثر از غرب بود.

سردار مجتبایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تفکر، اندیشه و دیدگاه مسوولان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مطابق با ارزش‌های دینی شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: وقتی قهرمان ورزش کشور از مسابقه دادن با نماینده ورزش رژیم غاصب اسرائیل امتناع می‌کند یعنی روح پهلوانی اخلاق مدار و ارزش مدار است.

سردار مجتبایی با تاکید بر اینکه بایستی نظام ورزشی کشور همواره در سایه اخلاق و معنویت رشد و تعالی پیدا کند، گفت: سعادت در دنیا و آخرت در گرو اخلاق و معنویت است./872/د102/ی

ارسال نظرات