۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۷۹۰
امام جمعه نورآباد:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیری در چشم دشمنان انقلاب است

امام جمعه نورآباد حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را عامل حفظ نظام و خار چشم دشمنان انقلاب عنوان کرد.
راهپیمایی 22 بهمن

حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، یوم الله 22 بهمن ماه را از روزهای سرنوشت سازی عنوان کرد که به برکت آن نعمت الهی بر ما نازل شده است.

وی گرامیداشت 22 بهمن را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: این روز تاریخی، روز پیروزی انقلاب بوده و گرامیداشت آن باید با عظمت و با شکوه باشد.

امام جمعه نورآباد بزرگداشت یوم الله 22 بهمن را گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی این روز تاریخی با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا تجدید بیعت می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: بیعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و ایستادگی پای آرمانها و ارزشهای این نظام از دیگر پیامهای حضور مردم در راهپیمایی 22 است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد گفت: مردم با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش می گذارند و به گوش دنیا می رسانند که همواره در برابر ظلم و ستم ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه دوستان و دشمنان نظام، خبرگزاریها و رسانه های غربی مراسم راهپیمایی و شرکت مردم را در این مراسم رصد می کنند، بیان داشت: حضور باشکوه مردمی در این روز همواره زمینه یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم می کند.

امام جمعه نورآباد حضور مردم را پشتوانه قوی نظام دانست و اظهار داست: این حضور خنثی کننده توطئه های دشمن در زمینه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران اسلامی برای حضور در صحنه های انقلاب به دعوت نیاز ندارند چرا که در برابر توطئه های دشمن آگاه و بصیر هستند، بیان داشت: این بصیرت مردمی تیری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است./9459/303/ب2

ارسال نظرات