۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۸۰۰۴۰
فجر انقلاب؛

عدالت محوری و ساده زیستی سرلوحه امور مدیران کشور باشد

رییس گروه عرفان اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) با بیان این که عدالت محوری و ساده زیستی باید سرلوحه امور مدیران کشور باشد، گفت: با حقوق بالا و زندگی تجملاتی، مردم به ما اعتماد نمی کنند و باید ساده زیستی مدیران دولتی مورد توجه قرار گیرد.
منصوری لاریجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اسماعیل منصوری لاریجانی، رییس گروه عرفان اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) امروز در مراسم بزرگداشت روز 22 بهمن که با حضور پرشکوه و حماسی مردم شهر هزارسنگر آمل در مصلای این شهر برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی در سه اصل بنیادی رهبری امام راحل، اسلام و مردم خلاصه می شود.

وی تصریح کرد: اصول انقلاب اسلامی سبب شد مردمی که در عرصه انقلاب بودند توانستند این انقلاب را در مسیر پیروزی قرار دهند و در جریان این پیروزی اندیشمندان سیاسی هرگز فکر نمی کردند که انقلاب اسلامی در ایران محقق شود.

منصوری لاریجانی ادامه داد: همه به دنبال انقلاب های دیگر به جز انقلاب اسلامی بودند که وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد سرفصلی برای دیگر انقلاب ها شده است که امروز در مسیر عزت و اقتدار قرار داریم.

رییس گروه عرفان اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) اظهار داشت: مشکلاتی که در فراز و نشیب های انقلاب بود در طول زمان امام عزیزمان رهبری کردند و بعد از ایشان به دست مقام معظم رهبری سپرده شد که با همان اقتدار در روزگار طوفان زده کشتی انقلاب را به سوی ساحل مقصود هدایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب برای نام گذاری بر روی آن بعضی به دنبال جمهوری دموکراتیک بودند که امام خمینی(ره) فرمودند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد باشد.

منصوری لاریجانی ادامه داد: بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم حق دارند اسلامی که در مقصد ما بود را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر عرصه مطالبه کنند.

رییس گروه عرفان اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) اظهار داشت: در وصیت نامه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس آمده است که برای اسلام رفتند و اگر این نبود کسی فرزندان خود را به جبهه های حق علیه باطل نمی فرستاده است.

وی افزود: امروز مدیران کشور باید در قبال مطالبات مردم که چرا دانشگاه، فرهنگ و اقتصاد ما اسلامی نشدند پاسخگو باشند و اگر شدند نشانه های را بیان کنند.

منصوری لاریجانی ادامه داد: همه مشکلات ما باید به دست مردم حل شود و ضرورت دارد این مسائل به صورت شفاف در اختیار آحاد مردم قرار گیرد که نقش بسزایی در انقلاب دارند.

رییس گروه عرفان اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) تصریح کرد: مردم در نظام مردم سالاری رکن اساسی و مهم هستند و امام راحل در سال 42 جمهوری اسلامی را نتوانستند تشکیل دهند اما در سال 57 سیل خروشان ملت به صحنه آمد و در برابر تلاش های دشمن و رژیم پهلوی سینه سپر کردند.

وی اظهار داشت: اقبال مردم سبب شد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی پا بگیرد که مردم در نظام اسلامی مطیع قدرت و اقتدار ملی هستند و در نظام های دیگر مردم به عنوان ابزار قرار دارند و ما باید قدر این مردم را بدانیم.

منصوری لاریجانی ادامه داد: هر میزان اعتماد به دولتمردان بیشتر شود، قدرت و اقتدار ملی بالا می رود که اصل اساسی در مسائل سیاسی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس گروه عرفان اسلامی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) با بیان این که عدالت محوری و ساده زیستی باید سرلوحه امور مدیران کشور باشد، گفت: با حقوق بالا و زندگی تجملاتی، مردم به ما اعتماد نمی کنند و باید ساده زیستی مدیران دولتی مورد توجه قرار گیرد./1314/202/ب2

ارسال نظرات