۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۸۰۰۴۹
فجر انقلاب؛

هیچ هراسی از دشمنان نداریم/ دشمن به دنبال سلب انسجام مردم

امیر دریادار سیاری با بیان این‌که دشمن به دنبال سلب وحدت و انسجام مردم است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن نشان می دهد که دشمن بازهم شکست خورده و در آینده نیز شکست خواهد خورد.
سخنرانی امیر دریادار سیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز با اشاره به تاریخ پرافتخار مردم آذربایجان و تبریز در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز نیز مردم آذربایجان نشان دادند که پشتیبان انقلاب بوده و هستند.

وی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران با اتحاد و انسجام ثابت می کند که با وحدت کلمه می توان تمام دشمنان را شکست داد، به همین دلیل ما همیشه مردم انقلابی هستیم و در صحنه می مانیم، امروز مردم نشان دادند که برای همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهند بود و هیچ گاه آرمانهای انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

دریادار سیاری حضور پرشور و انقلاب اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان دانست و گفت: امروز مردم نشان دادند انقلابی هستند و در مسیر ولایت قرار دارند و در برابر هر گونه تهدیدی و هر گونه قلدر معابی دشمنان اسلام و انقلاب و استکبار جهانی خواهند ایستاد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران را، حرکتی ضد استکباری توصیف کرد و گفت: استکبار یعنی حق دیگران را خوردن، استکبار یعنی جلوی پیشرفت مردم را گرفتن، استکبار یعنی رفتار منافقانه، یعنی فریب کاری و دروغ گویی و حق و منافع ما را خوردن، با اینها مخالف بودیم و انقلاب کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف جنگ هشت ساله تحمیلی علیه ملت ایران را اضمحلال و نابودی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: در جنگ 8 ساله هدف آن سل استقلال و آزادی ملت ایران بود، صدام آمده بود تا ژاندرام منطقه خلیج فارس شود، اما این مردم و حضور گسترده انها در جنگ بود که معادلات دشمن را تعطیل کرد.

دریادار سیاری با اشاره به پیروزی حق بر باطل در جنگ نابرابر هشت ساله، گفت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران در مقابل دشمنی قرار گرفتند که با حمایت 35 کشور به دنبال نابودی انقلاب بود، که البته بعد از جنگ نیز دشمن دست از توطئه برای ضربه به ایران نکشید و با ترورها و تحریم‌ها سعی در از پا در آرودند این ملت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان جایگاه والا دارد و در منطقه نیز جایگاه اول را به خود اختصاص داده است و این ایران است که بازیگردان اول منطقه است و بدون حضور ایران تصمیمی گرفته نمی شود، این عزت و اقتدار از نتایج جنگ هشت ساله دفاع مقدس و حضور مردم در صحنه بود.

سیاری با اشاره به 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: همین خون شهدا است که به این کشور و ملت عزت بخشید و کشور را به جایگاهی رفیع کشاند، اما دشمن باز تهدید می کند، آنها وارد مسائل اقتصادی شدند تا با فشار اقتصادی حضور مردم در صحنه را کمرنگ کنند و بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

وی با تأکید بر این‌که عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: دشمن با توطئه اقتصادی خود نیز نتوانست مردم را از حمایت از انقلاب منصرف کند، همین حضور مردم در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن نشان می دهد که دشمن بازهم شکست خورده و در آینده نیز شکست خواهد خورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن به دنبال سلب وحدت و انسجام مردم است، ادامه داد: تهدیدات دشمن پایان نیافته است، تهدیدات اقتصادی دشمن نیز تداوم دارد و با همه این شرایط باز جلوی این تهدیدات می ایستیم و همیشه آماده هستیم و از هیچ دشمنی هراسی نداریم./935/202/ب2

ارسال نظرات