۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۸۱۱۳۸
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

شهدا سرمایه های ماندگار و همیشه جاویدان نظام اسلامی هستند

نماینده مردم ‌آمل و لاریجان گفت: شهدا سرمایه های ماندگار و همیشه جاویدان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که ضرورت دارد قدرشناسی شایسته ای نسبت به مقام والای این بزرگواران وجود داشته باشد.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار هستند، گفت: این بزرگواران توانستند مجاهدت و ایثار والایی را برای نظام اسلامی صورت دهند.

وی بیان داشت: شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند که زمینه ساز امنیت برای کشور عزیزمان شدند و مایه افتخار و مباهات برای همه ما هستند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگری های ارزشمند شهدای عزیز هستیم که توانستند با قدرت اراده و ایمان والای خود صحنه های والایی از فداکاری را خلق کنند.

یوسفیان ملا تصریح کرد: شهدا سرمایه های ماندگار و همیشه جاویدان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که ضرورت دارد قدرشناسی شایسته ای نسبت به مقام والای این بزرگواران وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: پاسداران و بسیجیانی که برای دفاع از حریم امامت و ولایت پای در میدان مبارزه ظلم و ستم گذاشتند با عشق شهادت در راه حق تا آخرین قطره خون پاکشان دفاع می کنند و جان را در طبق اخلاص می گذارند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور افزود: اکنون از شهادت عاشقی دیگر با خبر شدیم که با خون خود راه را به همه نشان داده تا خود را در این مسیر ارزشمند و متعالی قرار دهند.

 یوسفیان ملا تصریح کرد: در این روزهایی که عاشقان ائمه اطهار(ع) عزادار مادر سادات حضرت زهرا(س) هستند مدافعان حریم امامت و ولایت شهید مصطفی زال نژاد شجاعانه ازشهر ولایتمدار آمل برخاست و بیرق عاشقی بر افراشت و شمیم شهادت را به مشام دلدادگان رسانید که از مقام والایی برخوردار است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس بیان داشت: این حادثه جانکاه برگ زرین دیگری در تاریخ پرعظمت و دفاع ازاهل بیت(ع) مردمان خطه هزارسنگر در راه دفاع از اسلام، حریت و مردانگی و دفاع از مسلمانان و مظلومان است که جاویدان و ماندگار می شود.

وی با بیان این که شهدا مقام بسیار رفیعی دارند، گفت: این بزرگواران هستی خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند و در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گام برداشتند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور ادامه داد: خانواده این شهدای عزیز نیز جایگاهی رفیع و گرانقدر دارند که برای همه این بزرگواران صبر و شکیبایی را از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل 5 شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد روز گذشته در دفاع از حریم آل الله در سوریه به شهادت رسید و مراسم وداع با این شهید بزرگوار امروز چهارشنبه از ساعت 20 در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل و مراسم تشییع پیکر مطهر نیز فردا پنج شنبه از ساعت 15 از رو به روی سپاه آمل به سمت امامزاده ابراهیم برگزار می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات