۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۸۱۶۹۷
با سخنرانی سردار نقدی؛

هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان اهواز برگزار می شود

هفتمین یادوره شهدای منطقه گلستان اهواز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این منطقه، با سخنرانی سردار نقدی در اهواز برگزار می شود.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفتمین یادوره شهدای منطقه گلستان اهواز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این منطقه، سوم اسفند ماه سال جاری با سخنرانی سردار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش، هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان اهواز، با هدف گرامیداشت ایثارگری تعدادی از شهدای این منطقه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور خانواده‌ های شهدا، اقشار گوناگون مردم و جوانان انقلابی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

در این یادواره سردار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی می پردازد و همچنین حاج مهدی سلحشور و حاج قاسم مقدمی به ترتیب با حماسه سرایی و قرائت قرآن زینت بخش هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان اهواز خواهند بود.

هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان اهواز، سه شنبه 3 اسفندماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت به نشانی سه راهی گلستان برگزار و ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است، سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، ناحیه بسیج امام حسین(ع)، مسجد و لایت مجریان برگزاری هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان اهواز هستند./303/9453/ب1

ارسال نظرات