۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۴۸۲۲۰۷
مدیرکل ارشاد قم:

رهنمودهای مراجع چراغ راه ما است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رهنمودهای مراجع را چراغ راه مجموعه متبوعش دانست و گفت: با استفاده از رهنمودهای مراجع و بزرگان و ظرفیت بالای شهر قم در راستای اهداف نظام اسلامی فعالیت خواهیم کرد.
دیدار مدیرکل ارشادبا آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به ضرورت استفاده از رهنمودهای مراجع و علما عنوان کرد: دیدار با مراجع تقلید و علما یکی از برنامه هایی بوده است که در اولین گام های پس از محول شدن مسؤولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد به بنده، در دستور کار قرار داده ام.

وی افزود: استفاده از رهنمودهای مراجع و علما چراغ راه این اداره خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد تا این ارشادات را نصب العین خود قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: شرایط قم، شرایط خاصی است و به دلیل اینکه این شهر پایگاه و مرکز جهان تشیع است، باید با دقت و ظرافت ویژه ای در آن کار کرد و با استفاده از ظرفیت بالای این شهر، در راستای اهداف نظام اسلامی گام برداشت.

حسینی کاشانی صدور فرهنگ ایرانی و اسلامی را از اهداف پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا با استفاده از رهنمود و ارشادات علما و مراجع، برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد تا صادر کننده فرهنگ ایرانی و انقلابی به سایر استان ها و دیگر کشورها باشیم.

وی افزود: امیدواریم همواره این رهنمودهای مراجع را در کنار خود داشته باشیم تا با نصب العین قرار دادن آنها، در راستای منویات مراجع و سیاست های ابلاغی وزارت ارشاد گام برداریم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان اظهار کرد: خواهشی که از مراجع تقلید و علما داریم این است که ما را از رهنمودها و هدایت های مستمر خود بی نصیب نگذارند./872/پ202/ج

ارسال نظرات