۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۸۳۱۸۸
امام جمعه موقت شهررری:

اقتدار ایران قدرت را از اسرائیل غاصب سلب کرده است

امام جمعه موقت شهررری با بیان اینکه اقتدار ایران قدرت را از اسرائیل سلب کرده است، گفت: امروز اسرائیل می‌داند که اگر بخواهد اقدامی بر علیه ایران انجام دهد نه از لبنان و سوریه بلکه او را از مشهد مورد هدف قرار خواهیم داد.
ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: تقوای الهی برهمگان امری واجب است.

وی محبت اهل بیت(ع) را نعمت الهی بیان کرد و اظهار داشت: خداوند به انسان نعمت عطا کرد تا او به رشد و کمال برسد، نخستین و مهمترین نعمت الهی محبت اهل بیت(ع) است و کمال و سعادت انسان در گرو وجود این محبت به ثمر می‌رسد.

امام جمعه موقت شهرری در تبیین این که امروز مهمترین مسأله در جامعه اسلامی تحکیم بنیاد خانواده است، ابراز کرد: در سال جاری ما شاهد 160 هزار طلاق بودیم و این آمار به دست آمده برای کشور یک فاجعه است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به 8 اسفند که با عنوان امور تربیتی در آموزش و پرورش نام گذاری شده است، گفت: معلمان و والدین در تربیت اسلامی نسل جدید تاثیر بسزایی می‌توانند ایفا کنند و این امر نیاز به کاری جهادی دارد و کار جهادی تنها در سایه عمل است که نتیجه می‌دهد.

وی خود سازی را محور تربیت اسلامی دانست و عنوان کرد: تهذیب نفس انسان را در مسیر تربیت اسلامی هدایت کرده و او را از خوی درندگی و خودخواهی دور می‌کند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به کنفرانس بین المللی دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس نشان داد که همچون امام راحل با قدرت و اقتدار در این مسیر کوشا و استوار هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر حقیقی قدرت را از غاصبان منطقه ربوده است اگر روزی اسرائیل اراده می‌کرد که جایی را تصرف کند و می‌کرد امروز با وجود قدرتی به نام ایران دیگر قادر به چنین حرکت‌های احمقانه در منطقه نیست.

وی افزود: امروز اسرائیل می‌داند که اگر بخواهد اقدامی علیه ایران انجام دهد نه از لبنان، سوریه، یمن و عراق بلکه ما او را از مشهد مورد هدف قرار می‌دهیم./201/813/ب1

ارسال نظرات