۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۸۳۸۲۰
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان خبرداد؛

برگزاری اردوی خانوادگی یک روزه طلاب و روحانیان اهوازی

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری اردوی خانوادگی یک روزه طلاب و روحانیان اهوازی با هدف ارتقای سطح نشاط، شادابی، ایجاد امید و شور آفرینی در بین خانواده ها خبر داد.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی خانوادگی یک روزه طلاب و روحانیان اهوازی، ابراز داشت: این اردو با حضور 100 نفر از خانواده طلاب در روز پنج شنبه 19 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به این که اردوی یک دوره در مجموعه فرهنگی رفاهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این برنامه که با هدف ارتقای سطح نشاط، شادابی، ایجاد امید و شور آفرینی در بین خانواده طلاب و روحانیان اهوازی برگزار می شود برنامه های متنوع و گوناگونی اجرا خواهند شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه های تفریحی و رفاهی ویژه فرزندان طلاب، برپایی کلاس و دوره های مشاوره خانواده با حضور اساتید و کارشناسان حوزه خانواده و کودک برای همسران و طلاب و روحانیان از برنامه های این اردوی یک روزه است.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به این که اردوی یک روزه به عنوان یکی از برنامه های الگوی طرح تعالی و نشاط و به شکل آزمایشی در استان خوزستان اجرا می شود، افزود: امیدواریم برگزاری اینگونه برنامه ها منشأ خیر و برکات بسیاری برای استان خوزستان داشته باشد.

این مقام مسؤول دامه داد: اجرای این برنامه های در خوزستان سبب افزایش کیفیت زندگی و ارتقای الگوهای زندگی کارآمد بین طلاب و روحانیان خواهد شد./303/9453/ب1

ارسال نظرات