۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۴۸۶۲۱۶
مسؤول حوزه علمیه دانشگاهیان بابل:

فرهنگ شهادت بیمه کننده جامعه در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام حسینی گفت: آشنایی همه جانبه با ابعاد دفاع مقدس و فرهنگ شهادت بیمه کننده نسل های جوان ما در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان است.
حجت الاسلام سید باقر حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل شب گذشته در جمع دست اندرکاران اردوهای راهیان نور دانشجویی شهرستان بابل با اشاره به ارزش و جایگاه ویژه شهدا و تبیین فرهنگ شهادت طلبی و روحیه ایثار در جامعه، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بیمه کننده جامعه و افزایش عزت و اقتدار ما است.

وی افزود: شهدا قبله نمای ما در رسیدن به تعالی معنوی در جهت دستیابی به سعادت هستند.

مسؤول حوزه علمیه دانشگاهیان شهرستان بابل با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تهاجم همه جانبه فرهنگی علیه آرمان ها و مبانی دینی، تأکید کرد: آشنایی همه جانبه با ابعاد دفاع مقدس بیمه کننده نسل های جوان ما در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان است.

وی ادامه داد: شناخت ارزش ها و انس با شهدا موجب سرازیر شدن برکات مختلف برای جامعه ما است و از این رو وظیفه ما در این زمان حساس داشتن بصیرت و حرکت با چشمانی باز در مسیر شهدا است.

حجت الاسلام حسینی اقتدار امروز ما را مرهون مجاهدت شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: به برکت خون های پاک شهدا امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دشمنان جرأت تعرض به ما را پیدا نمی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه توجه به وصیت نامه شهدا و بازخوانی اندیشه های آنان را برای شناخت حقیقت این مسیر مهم دانست و تصریح کرد: مهمترین توصیه شهدا در وصیت نامه های خود پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است زیرا ولایت فقیه ستون اصلی این نظام اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان این مطلب که کشور با محوریت ولایت فقیه اقتدار پیدا می کند، گفت: با هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیت با توجه به فضای منطقه و توطئه های پیچیده دشمنان قرار دارد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نوشیروانی با توصیه بر بهره گیری حدااکثری از فضای اردوی راهیان نور و فضای معنوی مناطق عملیاتی، تاکید کرد: خداوند در سوره توبه شهادت را به عنوان یک معامله پرسود عنوان می نماید و خود به عنوان خریدار جان شهدا در این معامله، جایگاهی بالا را برای رهپویان این مسیر تضمین می کند.

وی ادامه داد: شادمانی، کامیابی و رضایت محصول معامله شهدا با خداوند متعال در مسیر جهاد و شهادت است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار ما زمانی محقق می شود که روحیه شهادت طلبی، جانفشانی و ایثار در بین جامعه امروز ما به عنوان ادامه دهنده گان راه شهدا همچنان مستمر باشد.

وی افزود: اردوی راهیان نور، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بازخوانی اندیشه های شهدا و تبیین ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی است./1313/202/ب2

ارسال نظرات