۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۸۷۷۰۲
آیت الله طبرسی:

مسأله اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و انقلابی محقق می شود

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که مسأله اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و انقلابی محقق می شود، گفت: امروز کشورمان برای رشد و تعالی نیازمند مدیریت جهادی با افکار انقلابی است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نمازجمعه مرکز استان با اشاره به سپری کردن روزهای آخر سال 95 و در پیش بودن سال جدید، عید نوروز را عید تغییر طبیعت و سنت الهی ایرانیان دانست و خاطر‌نشان کرد: با تغییر طبیعت و نو شدن سال باید افکار، قلوب و منش افراد جامعه نیز تغییر کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نوروز، سنت ملی است و اسلام هم آن را نفی نکرده است و امام راحل هم فرمودند نوروز، عیدی است که در دین اسلام نفی نشده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آغاز سال شمسی، یعنی یک سال از عمر ما رفته است و این گردش طبیعی است، تصریح کرد: این عید جهان و عید طبیعت است، طبیعت است که شکوفا و سبز می‌شود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که بعد از تحویل سال نو، صله رحم را فراموش نکنیم، قهرها باید به آشتی تبدیل  شود، ادامه داد: همان‌گونه که خانه تکانی می‌کنیم باید در سال نو، خودمان را هم تغییر دهیم.

وی با تأکید براین که در نورز باید به فکر مرگ و قیامت باشیم و درعین حال، صله رحم و آشتی کردن را عید از یاد نبریم، گفت: متأسفانه بازارهای نوروزی استان چندان خوب و گرم نبوده و خوب نیست که مردم در آستانه نوروز برای خرید شب عید مستاصل و ناامید باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز یکی از مهم ترین دغدغه های مردم کشورمان مسائل اقتصادی و اشتغال است، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش گرفته در این خصوص، متأسفانه خروجی خوبی در این بخش نداشتیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور تنها با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد، گفت: مسؤولان باید همه توان خود را تنها در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به کار گیرند.

وی با بیان این که با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان از هجمه های اقتصادی دشمنان در امان ماند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از بهترین ها راه های دفاع از کشور در برابر توطئه های اقتصادی دشمن تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که مسأله اقتصاد مقاومتی نباید در سال آینده کمرنگ شود وباید با جدیت بیشتری دنبال شود، تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی تنها مربوط به یک سال نیست بلکه مسأله ای مهم و زیربنایی برای اقتصاد کشور است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دولت باید از همه ظرفیت ها برای تحقق این سیاست ها بهره مند شود، تصریح کرد: امروز نیاز کشور حمایت از تولید کننده داخلی به منظور تقویت اقتصاد و افزایش تولید و اشتغال است.

وی با تأکید بر این که مسأله اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و انقلابی محقق می شود، تصریح کرد: امروز کشورمان برای رشد و تعالی نیازمند مدیریت جهادی با افکار انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، عدالت را یکی از ویژگی های بارز مدیریت در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: برای سپردن مدیریت به مدیران باید عدالت، پاکی و پاکدستی آنان ارزیابی و احراز شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه امروز عدالت و پاکی در جامعه کمرنگ شده است و این یک ضعف بزرگ برای جامعه اسلامی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم در سال جدید اخلاق اسلامی بیشتر در جامعه نهادینه و تقویت شود.

وی با تأکید براین که عدالت باید مهم ترین صفت مدیران باشد و فردی که تشنه مسئولیت باشد، دچار اشتباه و مشکل خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز باید سیره علوی که عدالت یکی از شاخص ترین ویژگی های نخستین امام شیعیان بود در جامعه اسلامی فرهنگ شود./950/201/ب2

ارسال نظرات